wat is jouw "tic"

Discussie in 'De lounge' gestart door henkie24, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Kennen jullie Friends? Veel Monica's hier! haha!

2. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    ja dat dacht ik ook meteen toen ik al die orde en netheid tics las..hád ik ze maar, ik ben zóóóó'n rommelkont..

3. Die tik ken ik 2 identieke lampen, 2 kaarsjes etc.
    Valt er 1 kaarsje kapot en deze is niet meer te koop, dan koop ik 2 nieuwe, de andere verdwijnt dan naar bv slaapkamer.

4. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    ow :confused: dan ben je verslaafd..neusspray schijnt namelijk verslavend te werken! *glk*

5. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Ik heb een pakpapier tic, mn vriend lacht zich altijd kapot, want ik kom standaard als ik in een winkel ben geweest met een rol pakpapier thuis..."oow die vond ik zóó leuk" En zo ook met kaartjes (maar in iets mindere mate, ik moet er altijd bij kijken, maar kán kaartjes laten liggen en pakpapier niet)

Vroeger had ik een nummerbordentic..als ik een auto aan zag komen moest ik proberen niet naar het nummerbord te kijken..want als ik wél keek en ik zag iets van het nummerbord moest ik van mezelf het hele nummerbord zien en drie keer in gedachten herhalen zonder dat daar een nieuw nummerbord tussen mocht komen.
    Lukte dit niet dan kreeg ik echt de rilling over mn rug..

Ook had ik altijd als ik dacht dat de rijdende auto waar ik in zat tussen de twee witte paaltjes (of tussen die boom en dat paaltje, of tussen die auto en die stoeprand) pastte qua lengte (dus dat ie precies in t midden tussen die dingen zou passen) dan moest ik één keer knipperen met mn ogen. Een soort van foto maken met mn ogen zeg maar.

6. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    oh en nog een van nu,
    als ik een kus van mn dochtertje op mn linkerwang krijg en die is dus een beetje nat, dan moet mn rechterwang ook nat..of water in mn ene oor, dan moet er ook water in t andere oor..

7. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik heb nu niet echt tics meer. Tot voor kort had ik er wel een paar. Gelukkig ben ik daar vanaf, want het sloeg nergens op. :(

Ik deed eerder m'n oren altijd dicht als ik de wc doortrok.
    Wanneer ik m'n bed instapte, moest ik eerst altijd onder het bed kijken.
    Wel 6x m'n wekker controleren of het alarm er wel op stond en de juiste tijd ingeschakeld was. (dat doe ik trouwens nog)

8. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    whahaha stelletje freaks hier ;)

alhoewel ik ook iedere 5 minuten in de brievenbus kijk en alle m&m's sorteer op kleur :oops:

9. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Doe ik ook altijd, maar dat komt omdat ik een keer een oorworm en een keer een pissebed in bed heb aangetroffen :)

Niva, water in je oren? Als ik water in een oor krijg, moet het er zo snel mogelijk uit en wil ik het niet ook aan de andere kant ;) :)

10. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    In de badkamer wil ik dat de flesjes en potjes altijd hetzelfde staan. Wat niet het geval is nadat manlief gebruik gemaakt heeft van de badkamer dus dan sta ik daarna lekker geirriteerd die potjes weer 'goed' te zetten, hahaha.

Bij het ophangen van de was 'orden' ik op maat. Eerst de grote dingen dan de kleine dingen. En het moet netjes gebeuren, als een ander mijn was ophangt en het is niet netjes moet ik me erg inhouden om het niet overnieuw te doen.

11. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    onder het bed kijken voor ik ga slapen
    10 keer kijken of de wekker is ingesteld
    nagels bijten
    Soms ook orendicht als ik doortrek haha
    steeds aan mijn schone wasgoed ruiken als ik het opvouw.
    In de winkel niet de voorste pakken maar de 2de of 3de

Vroeger raakte ik als kind altijd 20 keer een deurklink aan of een kachel in de hoop dat ik een statisch schokje kreeg :S
    Kreeg toen ook een fobie voor schokjes op een gegeven moment durfde ik niks meer aan te raken :oops:

12. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Vroeger deed ik ook mijn oren dicht als ik de wc doortrok, of ik rende weg zodra ik had doorgetrokken. Vraag me niet waarom, maar ik kreeg er altijd zo'n paniekgevoel van.

13. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Haha dat deed ik vroeger ook, ik nam ook altijd een run richting mijn bed als alles donker was.

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Hahaha doe ik nou nog..:)
    Mijn vriend moet nu altijd het licht uit doen van mij..:oops:

Op een één of ander manier ben ik bang in het donker :(

15. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Jaaa dat doe ik ook iedere avond , ben doodsbang in het donker , vorige week maakte ik nog een val richting gang , rende zo hard dat ik over mn eigen voeten struikelde ..

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Haha daarom laat ik mijn vriend nu ook het licht uitdoen..:)
    Want ik zie het al gebeuren, straks spring ik te vroeg en lig ik naast het bed te kijken..of ik struikel ook over mijn eigen voeten..haha

17. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik heb niemand die mij het licht uit maakt dus ik moet het wel zelf doen :( Wel een goede reden om weer eens aan de man te gaan 8-[

18. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb het heel soms nog wel haha.. mijn vriend vind dat wel leuk en die pest me soms wel is en dan zegt tie zie jij ook wat bewegen in de gang en en dan geef ik toch een kreet met een run , het licht moet hij ook altijd uitdoen als we gaan slapen , ik ben ook echt een bangerik, vroeger sliepen we met licht aan en moest mijn moeder het licht altijd uitdoen als ik diep in slaap was bij mijn zusje trouwens ook.

19. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Van dat onder het bed kijken is bij mij gekomen, doordat ik als kind een keer iets op tv heb gezien, dat er bij iemand een krokodil onder het bed lag. (het was een tekenfilm :oops: )
    Dat resulteerde dus, dat ik tot ongeveer m'n 25e onder het bed moest kijken. Niet omdat ik bang voor een krokodil was, gewoon pure dwang.

En dat doortrekken met m'n oren dicht. tja... geen idee waar dat vandaan komt. Ik deed m'n oren dicht, trok door en bleef net zo lang wachten totdat het lawaai over was.... En als ik toch meteen de deur opende en het was donker idd, sprinte ik ook snel naar m'n kamer en nam een enorme snoekduik, zo m'n bed in....

Tjonge, waar haalde ik het vandaan... :rolleyes:

20. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Heb je geen lange stok ofzo..? :)
    Of een nachtlampje naast het bed.?