wat is jouw "tic"

Discussie in 'De lounge' gestart door henkie24, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bijt heel erg nagels, en trek altijd de velletjes weg.

Lik bij lekkere chips eerst de kruiden eraf dan pas het chipie.

Als ik in een winkel ben neem ik nooit het eerste product altijd een van de laatste.

Doe altijd 's avonds mijn armband af.

In de binnenkant van mijn wang bijten.

Altijd als ik langs de brievenbus loop (flat) kijken of er post is, ook al is hij al geweest.

Als ik weg ga altijd een keer terug lopen om te kijken of ik de deur wel goed dicht heb gedaan, en er geen koelkast ed open staat,het gas goed dicht gedraaid is.

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Die heb ik beide ook een hele tijd gehad, nu gelukkig stukken minder :)

3. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Voordat ik ga slapen moet ik altijd even plassen, ook al ben ik net geweest.
    Maar toen ik nog bij mijn ouders woonde was het pas echt erg....
    Dan ging ik om de 5 minuten mijn bed uit om te plassen voordat ik ging slapen, ook al kwam er niets.... Er waren uitschieters bij dat ik zeker 7 keer ging. Dit tot grote ergernis van mijn ouders, want ik trok altijd de wc door ;)

4. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Als ik zwanger ben en naar de toilet ga om te plassen, kijk ik de eerste maanden steeds na het afvegen of er geen bloed op het papiertje zit.
    Al een paar miskramen achter de rug vandaar :(

Onze schoenen op de gang moeten perse netjes in een rijtje staan, dat moet ik dan dus ook wel tig keer per dag netjes opruimen. Het ziet er anders niet alleen rommelig uit, ik wil ook niet steeds mijn nek breken als ik naar de toilet loop..... of nog erger dat we bezoek krijgen en zij breken hun nek bij binnenkomst...

Als we weggaan ren ik op het laatste moment toch nog altijd even naar binnen om te controleren of het fornuis uit is, ramen dicht e.d., ook als ik eigenlijk weet dat dat het geval is.

etc.etc.

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ow gelukkig dat er nog meer mensen zijn die van pakpapier houden.
    Bij de hema hebben ze altijd zo'n leuke :)

6. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ja klopt inderdaad, gebruik het nu al zes jaar. tja ben al 13498794387593845 keer naar de huisarts geweest en die geeft steeds van die stomme hooikoorts neusspray. die helpt geen meter.

Blijkt nu dus dat mijn neus een ietsjepietsje scheef staat. Maar durf ik dus niet recht te laten zetten. :oops:

7. MvdW

MvdW Niet meer actief

Jee ik zie echt heel veel dingen hier voorbij komen die ik ook heb.
    Ga niet alles opnoemen, maar 1 ding wel.

Heb vroeger (vanaf mijn 15e tot mijn 18e) bij de Intertoys gewerkt. En een uur voor het sluiten van de winkel moesten we altijd spiegelen (alles rechtzetten).
    Als ik nu in een winkel ben en er staat iets scheef zet ik het ook weer recht haha. *weird* :rolleyes:

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ik heb nagel gebeten, nu alleen nog mijn pinken, voor de rest zijn al mijn nagels lekker kort geveild en verzorgd.
    ook moet de luiertas precies op orde zijn,als mijn man t inpakt ben ik helemaal van slag omdat t er anders inzit als ik het gedaan had.
    ook moet de koelkast zo ingedeeld zijn zoals ik t gedaan had. elke plank/lade heeft zijn eigen inhoudt :oops: en mijn kussen schud ik elke avond voor t slapen op en als ik naar de wc ga pak ik altijd vier velletjes toiletpapier en vouw ik netjes op om zo t boeltje af te vegen :oops:

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ik heb dat zelfde probleem. ik ben een keer heel erg verkouden geweest en na een week was ik naar de dokter gegaan omdat t maar niet over ging en kreeg te horen dat ik t gebruiken kon tot t over was en toen was t al te laat voor me. gebruik nu ook al iets van 6 jaar neusspray maar dan die voor kinderen van 2 tot 6 jaar en kom er maar niet vanaf. echt kut is dat en schaam me er diep voor

10. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik moet altijd de traptredes tellen, ook al weet ik allang dat het er 12 zijn... Als ik niet geteld heb dan loop ik de trap opnieuw...

Ik bijt nagels...

Ik "kauw" altijd op de binnenkant van mijn lippen...

Als ik de wasmachine heb leeggehaald, dan draai ik de trommel altijd 2 rondjes om er zeker van de zijn dat de trommel leeg is...

Wij hebben een wasrek met 2 van die lange kanten zeg maar... Als ik de was ook ophang dan moet aan de ene kant mijn kleding en aan de andere kant mijn vriend zijn kleding.

In mijn kast ligt alles op kleding soort. Lange mouwen bij elkaar, truien bij elkaar, shirts met korte mouwen bij elkaar, enzovoorts.

Ik beweeg altijd met mijn voet als ik zit...

Als ik voor een stoplicht sta te wachten of in de file sta, dan moet ik altijd van het kenteken voor mij een zin maken, kan ik niets verzinnen dan wordt ik echt kriegelig.

Er mogen absoluut geen kruimels op het aanrechts liggen.....

hmmmmmmm en zo kan ik nog wel even doorgaan.......

11. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hahaha, Herken het.
    Wordt ook altijd chaggerijnig als hij mij richting zijkant van het bed duwt (dus er bijna uit)
    Vindt dit altijd dood eng..en Meneer heeft de grootste schik :evil:

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ooh ja das ook niet leuk..
    Mijn vriend doet weleens voor de grap de dekens van mij aftrekken als het pikkedonker is..
    Dat vind ik ook eng..

13. kira1985

kira1985 Niet meer actief

mijn tics zijn:
    - altijd van de rechtse kant in willen parkeren.
    - snoepjes zoals m&m's eerst op kleur sorteren voor ik ze eet.
    - met mijn voet op de grond tikker net voor dat ik mijn broek aantrek, en dat ''helpt'' op mijn evenwicht te houden.

Deel Deze Pagina