Hallo dames. Gewoon omdat het leuk is Wat zijn jouw favoriete jongens en meisjes namen. Alvast bedankt. Dit zijn die van mij. Jongensnamen 1 Logan 2 Lennox 3 Grant 4 Durant 5 Caleb Meisjesnamen 1 Fallon 2 Scarlett 3 Candice 4 Jade 5 Makenna
Ik weet het niet zo goed. Jongensnamen vind ik sowieso heel moeilijk. En door de jaren heen blijven er eigenlijk maar 2 plakken: Guillaume en Gaetan. Maar die zal ik dan weer niet zo gauw geven hier in NL… Meisjesnamen heb ik dan weer een waslijst van, maar geen één zo mooi dat ik denk: jij kan in een top 5.
Meisjes: Juliette, Frederique, Laurine, Suzette, Jalou Jongens: Julian, Julius, Florijn, Lucius, Julien
Mijn top 5 is heel anders dan die van mijn vrouw, dus stel dat we ooit over een naam mogen beslissen dan wordt dat nog een dingetje Maar mijn top 5 is in willekeurige volgorde; Amélie Solenn Milea Emma Elissa Mathias Benjamin Elias Elia Ik vind jongensnamen heel moeilijk en 2 van deze namen kunnen al niet ivm de achternaam..
Is het raar dat ik na mn kids geen namen meer kan bedenken haha hier geen kindjes meer. Namen die het zijn geworden of zouden worden of wat we hadden zijn. Lennart Sebastian Benjamin Tim Lucas Jesper Emma Emily Tessa Sophie
Pffff why!? Uhmmmm.... Meisje: - Ziggy. - Bliss/Bella. - Jackie. - Teddi. - Lola/Lune Jongen. - Wolf. - Odin. - Fos.
Namen van mijn kids vooral onze dochter nog erg blij mee. verder nog: - Niene - Novee - Ninthe - Elias
Meisje Emma Anna Sophie En dan onze 2 eigen meiden namen Jongen Boaz Micha Brent En de naam van onze zoon
O dat veranderd echt met de dag hier Maar ik zal een poging doen. Meisjes Met stipt op 1 Jade Lola Teddy Mirthe Mila Jongens: Ted Ben Sjef Jongensnamen vinden wij mega lastig.
De namen van onze kinderen! Dat blijven mijn favorieten. Daarnaast: Meisje: Ava Hannah Indy Elena Odette Jongen: Scott Abel Elias Toby Casper Blijft leuk om over namen na te denken, maar ons gezin is echt compleet