In willekeurige volgorde Meisjes: Lena Marthe Elise Hannah Lea Jongens: Maxim Viktor Tuur Arthur Emiel
Zonder de naam van de buikbaby erbij. Jongens: Oscar Gabriel Floris Felix Stach Meisjes: Sophie Marijn Ophelia Merel Helena Maar dit kan er morgen weer totaal anders uit zien haha. Ik heb een top 2 bij jongen en meisje die er vrijwel altijd in staan, maar verder vind ik heel veel leuk en weinig definitief de leukste!
1 Mint 2 Coco 3 Luna 4 Nina 5 Ruby Even de namen van mijn eigen jongens niet mee genomen 1 Domien 2 Joa 3 .. 4 .. 5 .. mijn jongensnamen zijn echt op!
Namen die ik superleuk vind, maar het niet worden/werden omdat het niet past, omdat mijn man ze niet mooit vind, etc. (In willekeurige volgorde) Meisjes; Gwynn Genevieve Dieudonnée Mikajla Julianna Lorelei Jongens; Kristof Lysander Ivander Mikaël De namen van onze kinderen en namen die nog in de running zijn voor de buik-baby heb ik buiten beschouwing gelaten.
Mijn eigen top 5 en niet die van mijn man Meisje 1. Lauren ❤️ 2. Julie 3. June (Juune) 4. Isé 5. Ella Jongen 1. Maxim ❤️ 2. Julian 3. Nathan 4. Elias 5. Otis
Jongens Nolan Reza Manoah Ilyas Ivan Meisjes Malou Noor Iris Zo lang alleen gefocust op jongensnamen dat ik mn meisjesnamen kwijt ben haha.
Ook zonder man Meisjes: Cézanne Célia Elea Odette Celenne Jongens (veel moeilijker?) Louen Milas Otis Nand Marius
1. Charlotte 2. Charlize 3. Sophie 4. Isabella 5. Olivia 1. Tristan 2. Matthijs 3. Floris 4. Laurens 5. Lucas
Jongensnamen Olav Jasper Nils Lars Kristof Meisjesnamen Ilva Celia Janna / Jonna Lina Mijn dochters naam nilE Voorliefde voor Scandinavische namen
Mijn kinderen buiten beschouwing gelaten; meisjesnamen Sofie Emma Liv Julia Nora jongensnamen (geen een naam die ik echt helemaal te gek vind. Heb ik nog nooit gehad bij een jongensnaam. Maar dan de 5 die ik dan prima zou vinden voor mijn kind) Daan Noud Milan Mees Ik houd van populaire namen die je veel hoort..