ombre hair

Discussie in 'De lounge' gestart door mamagisa, 5 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Heeft iemand hier ombre hair? Ik wil weer wat anders en zag dit op glamourista.
    Was benieuwd of hier iemand er bekend mee is en of het bevalt?
    En natuurlijk een foto :D

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Dipdye -> Ombre. Ik heb het nog!
    Het was bruin met groen en roze.
    Toen weer een lading bruine verf erover en nu heb ik ombre. Donkerbruin met een hele warme donkerblond/roodachtig/apart dus.
    Ik zal zo eens op zoek gaan naar een foto!
    Ik ben een beetje klaar met het ombre/dipdye maar heb het te vaak geverfd en mijn haar stelt nu niets meer voor.

3. Metire

Metire Niet meer actief

Ik heb het 2 jaar geleden gehad, lichtbruin met blonde punten.. het was leuk voor even maar je punten worden er zooo droog van, daarnaast kunnen niet veel kappers echt mooi de kleur laten overlopen.. dan ziet het er echt niet mooi uit! Toen ik het daarna zat was en het weer 1 kleur wou hebben duurde het een hele tijd voor het ook echt weer egaal was en sloegen de 1e keer mijn punten groen uit! Ik heb er dus niet echt een positieve ervaring mee.. haha :p

4. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0

O jeetje dat is niet bedoeling haha

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Persoonlijk.. Vind ik het al een beetje 'uit' de mode.. Maargoed, als jij het mooi vind! moet je het doen:D

6. Linana

Linana Niet meer actief

Ik had dat tot een week terug, donkerbruin van boven, lichtbruin in het midden en heel lichtbruin/blond in de punten. Dit liep heel mooi in elkaar over.
    Het was niet zo geverfd, maar een uitgroei die mooi uitpakte :p
    Inmiddels is het bruin/rood/aubergine, maar subtiel :)

Mijn haar kan heel veel hebben, dus al verf ik het heel blond en vervolgens weer bruin, dan doet een maskertje bij mij al voldoende :)

7. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Ik las juist op glamourista dat het zelfs in 2014 door gaat, alleen dan (s)ombre hair met minder opvallende overloop.

8. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Mijn haar kan ook wel wat hebben dat scheelt veel. Heb jij een foto van hoe het was? Wat je nu hebt klinkt ook mooi!

9. Metire

Metire Niet meer actief

10. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik had het vorig jaar. Met lichtbruin boven en blond onder.

Vind het wel leuk maar was het al snel zat:p.

Zou het niet meer met een te groot contrast doen maar meer subtiel:).

11. Linana

Linana Niet meer actief

Ik heb even voor je gezocht en kon niet iets heel duidelijks vinden ;)
    Dit was nog het meest duidelijke...

12. danip

danip Niet meer actief

Ik heb het nog, maar mijn haar gaat een stuk korter volgende week dus daarmee is het er dan ook helemaal af. Heb het trouwens zelf gedaan, en vond het voor een keer wel leuk :D Had het ook niet heel heftig (vind ik) want zon harde lijn vind ik niet zo mooi.

13. WLE

WLE Niet meer actief

W+M_129.jpg

Even een foto van onze bruiloft daar zie je het verschil goed.
    Ik heb het momenteel zo!

14. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Ik ben vanochtend bij mijn kapper geweest en heb het toch maar niet laten doen. Hij zelf was er niet zo'n fan van, maar als ik dan hier de foto's weer zie denk ik ook shit had ik toch maar........ :D haha nou over 6 weken dan maar!

15. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    791
    116
    43
    @linana en @wle; supermooi! Denk er ook over na om t te doen... het verschil van @danip vind k dan weer iets te weinig

Deel Deze Pagina