Ach met je ogen dicht en een knijper op je neus zou je het verschil niet eens merken... (als je het krokante er even bij denkt...)
Nee, dat vind ik niet gek... In mijn fantasie heb ik dat ook. Ik moet alleen de stap naar de werkelijkheid nog zetten... En dan ga ik een keer met jou discuswerpen... Zonder dollen: ik begrijp je helemaal. Ben ooit een tijd fanatiek op dieet geweest, met resultaat. Ook veel gesport toen. Het gevoel is geweldig. Maar dat was lang geleden en ik wil dat gevoel weer terug. Maar het is lastig...
knopje moet om he. ik ben mega gefrustreerd dat het niet gaat zoals ik het wil. dat mensen sneller groeien als mij.. soms kan ik een week niet trainen omdat ik weer een half verlamt linkerkantje heb... nog meer frustratie:x... gelukkig kan ik me goed aan het schone eten houden dat is in mijn geval al 75% die 25% trainen kan ik dan wel heel eventjes missen. ik hoor wel als je wilt werpen
Haha, ik probeer eerst zonder zonden te leven - dan werpe ik de eerste steen. Maar ik ben bang dat dat een tijdje zal gaan duren...
Geen foto, maar ik kijk uit op het kleine ziekenhuisledikantje van ons dochtertje. Ze is gister helaas weer opgenomen...
Bekijk bijlage 348612 Ik zit te kolven en dochterlief te bespieden op de camera, ze ligt lekker te slape