Typte op google trouwjurk in en deze vond ik mooi... ik ben geen fan van jurken zonder de tulle onderkant.
Toevallig ben ik alweer een tijdje op zoek. Wij zijn in september getrouwd, maar vanwege ziekte is dat gewoon snelsnel gedaan. Geen etentje, feestje niets. Dus we willen volgend jaar alsnog uitpakken. Maar waarschijnlijk ga ik voor zoiets: Of voor een jumpsuit:
Hihi, ik kijk ook zoveel Say yes to the dress... Elke keer komt deze jurk van Lazaro weer voorbij. Vind 'm zo gaaf!!
Vroeger riep ik altijd een sisi jurk. Denk dat ik nu toch voor zoiets als deze zou gaan. Al zie ik het helaas nooit gebeuren haha
Deze.... maar dan met off-shoulder bovenstuk ipv halter. En de stof was wit met overal diamantjes in bewerkt (zelfde motief als het voorbeeld) Merk Eddy K. Ik ben er dus ook in getrouwd doorlopende sleep vanaf de onderjurk van 4 meter lang. Mega zwaaaaaaar om te dragen de hele dag. Bekijk bijlage 533935
Als we gaan trouwen, gaan wel naar Alberto, (we zijn nu geregistreerd partner) dan ga ik hier mijn jurk vandaan halen er zijn zoveel mooie modellen en dan ben ik de hele dag aan het passen https://albertoaxu.com Dan wil ik wit afgewerkt met bordeaux rood. Ze maken het helemaal naar wens, dus je kunt helemaal los hihi
Ik denk dat als ik ooit ga trouwen het een drama word om een jurk te vinden. Heb er tot nu toe nog geen 1 gezien die ik mooi vind.
Ik heb heel veel mooie jurken gezien/gepast maar uiteindelijk is/was dit de mijne, en ben hierin getrouwd.
Oh zo lastig een leuke jurk vinden. Je moet gewoon gaan passen en kijken wat je leuk vind. Ikzelf ben dun en lang met weinig borsten. Bij de eerste winkel vond ik elke jurk het net niet. het werd me allemaal even te veel. jurk na jurk passen en ik voelde me daarna ook een beetje schuldig dat ik die vrouw haar tijd verdeed. Ten slotte bood ze me nog een jurk aan die ver boven mijn budget was want die zou zo mooi staan (wat heb je daar nou aan). Paar weken later ben ik met alleen mijn vader en moeder naar een andere winkel gegaan. Die vrouw zag mijn dunne figuur en wist meteen dat ze nog een smal jurkje had hangen waar niemand in paste. De jurk zat prachtig maar was helemaal niet waar ik voornamelijk naar op zoek was. Het is uiteindelijk deze jurk geworden. En omdat ze hem lastig konden verkopen kreeg ik er ook nog flinke korting op. Moraal van het verhaal.. je kan op internet iets heel leuk vinden maar dat staat in het echt toch anders. Sta open voor nieuwe ideeën. En als de verkoopster niet de tijd en aandacht voor jou en je wensen neemt zou ik ergens anders heengaan. Je voelt je anders echt een last met al je wensen en zeuren (het moet ten minste perfect zijn)
Mijn droomjurk voordat ik jurken ging passen was de Maggie Sottero Rhianna Royale. Ik heb speciaal een winkel gezocht die deze had hangen zodat ik 'm kon passen. Maar toen ik 'm aan had, had ik helemaal niet het WAUW-gevoel. De verkoopster stelde toen een jurk voor die van alles had wat ik niet wilde, o.a. een los lijfje en rok ipv een jurk uit 1 stuk en een rok waarvan de stof "omhoog gehaald" was (geen idee hoe ik dat het beste kan omschrijven). Maar ik vond het best om 'm te passen. En toen ik de jurk aan had.... WOEHOE!! Daar was het WAUW-gevoel. Dat was dus echt mijn droomjurk.