Ik wil ook wel mijn verhaal doen naar ook liefst schriftelijk. @Asil beschrijft dat gevoel erbij inderdaad goed. Schrijven gaat best. Bij vertellen (telefonisch of live) komt heel dat gevoel mee.
Ik heb nu al een paar dagen contact met Maaike en wil hier toch algemeen even benoemen dat mijn ervaring enorm positief is. Ze is meevoelend en professioneel. En ja schrijven helpt ook met heling. Ik wil je dan ook openbaar persoonlijk bedanken. ♥
Ik heb heel erg getwijfeld, maar je mag mij ook berichtje sturen. Ik moet wel zeggen dat ik ook het liefst schriftelijk doe. Al die gevoelens die erbij loskomen door echt erover te praten, kan ik nu op het moment niet erbij hebben.
Wat fijn dat je hebt besloten om je verhaal toch met mij te delen. Dank je wel. Ik stuur je een berichtje.
@neelatje Hartstikke fijn dat je je verhaal met mij wil delen en dat ik je mag bellen! Ik wacht je berichtje af.
@Minimensje83 ik zag je post over je miskramen in een ander berichtje, wellicht sta je hiervoor open?
hoi, Ik zou graag mijn verhaal wel willen doen. In augustus een miskraam gehad en na heel veel dingen heb ik in mei nog een hysteroscopie gehad en is er restweefsel weggehaald. Verwerking is wel heel lastig geweest hierdoor. Groetjes Gryanne