Je kan ze bestellen bij www.futuremax.nl das voor de playstation 1 en 2 en voor de x-box. Groetjes Dafje
enne ik ben verslaafd aann.. drop, drop, drop eh..drop en een beetje aan de laptop, dat ding sleur ik haast overal naar toe. haha
Ik had 3 verslavingen: Lingerie! Parfum! Creme-tjes... Maar ik heb er sinds een tijdje een tweetal bij... Een honden/stafford forum en dit zwangerschapsforum
Dit forum en nog een paar andere hahaha. Dus forumen (mooi werkwoord) is mijn verslaving En kauwgom eten en chocolade jammie!!! En natuurlijk mijn huisdieren, en Ewout
Verslaving, nou naast koffie, mijn mannetje en mijn werk....ik denk mijn Nintendo. Uren kan ik spelletjes spelen, helaas heb ik RSI en moet ik het van tijd tot tijd echt uit mijn hoofd laten om te spelen, maar dat is niet makkelijk
In eerste plaats natuurlijk mijn kids Mike en Lynn en mijn vriend!! En dan idd internet, waaronder zwangerschapspagina, mijn beebiesites, msn, en af en toe wat spelletjes!! Groetjes Carry
mijn verslaving mijn vriend op deze zwangerschaps pagina onze hond onze vijf katten weblog van senna lezen in mijn hondenboeken ((heb er 35) dus dat lukt wel) playstationspelletje tekken 5 en need for speed underground most wanted (de nieuwste) beetje in de tuin aan het werk honden dingen sparen lekkere dingen eten zo he dat zijn er heel wat trouwens en er zullen er vast nog wel een paar wezen waar ik zo een twee drie niet op kom
nou mijn verslavingen mijn vriend mijn hondjes chocolade tennis sporten forums bezoeken en Robbie williams.