ik ben verslaafd aan slushpuppy's (althans alleen als ik zwanger ben) moet gewoon elke dag een slush halen, echt heel erg.... voor de rest ben ik al snel te paaien met snoepgoed
Eigenlijk alleen ZP. En snoep, maakt niet uit wat.... alles vind ik lekker. Met name negerzoenen, maar die haal ik niet vaak, want dan groei ik dicht.
jaaa slush, mmmm Dat had ik ook zo`n zin in tijdens de zwangerschap alleen kon ik het op een gegeven moment niet meer krijgen. Seizoen was afgelopen
Ghost Adventures. Heerlijk, lekker in de middag even een aflevering griezelen. En mijn toekomstige paard. Ik kan niet wachten, ben al lekker aan het shoppen en aan het dromen.
- Coca Cola, ik weet mezelf in te houden en drink 2 blikjes per dag. Maar ik moet iedere dag echt een glas cola drinken. - Internet, ik zit echt iedere dag even achter de laptop.
Mijn verslaving is : - Koffie ( kan geen dag zonder, dan voel ik me helemaal raar ) - Muziek ( Er staat altijd een radio aan ) - Sex ( Liefst elke dag, maar door mijn dikke buik nu even wat minder! )
Ik heb een hele slechte: neusspray. Niet de hele dag door maar voor het slapen gan toch wel 1 spraytje nodig om te kunnen slapen. En dan the vampire diaries, helemaal geweldig!
Hier ook handen wassen! vreselijk als ik dat niet kan doen.. Water drinken... oh jaa als ik iets te drinken pak MOET ik echt het glas eventjes omspoelen, ook zoiets raars haha ook moet ik iedere avond voor het slapen gaan echt eventjes bij mijn zoontje gaan kijken en een kusje geven,,, Verder volgens mij geen echte verslavingen.. ja mijn laptop misschien wel een beetje haha
-koffie - chocola -chips(alleen tijdens ongesteldheid ) - zp - schoonmaken whaha moet elke dag wat schoonmaken
1 - zelf gemaakte pizza met groente en tonijn ( en dat eten we ook zo ihihi ) 2 - vintage kleding kopen 3 - kersen frambozen thee van de tuinen 4 - genieten van mijn volle rek met unieke stukke vintage kleding aaaaa zo heerlijk vooral als ze netjes hangen en gestreken en schoon zijn. Maak ook antieke en vintage kleding weer tot zijn originele staat daar kan ik ook van genieten als het mij is gelukt , ben ik helemaal happy the peppie nou dat is het wel denk ik hahah
- mijn man! en mijn zoon! kan niet zonder ze - op dit moment (zwanger!!) eten! en dan vooral fruit. - normaalgesproken senseo (mag er nu maar 1tje per dag van mezelf maar is echt afkicken en balen) - opruimen, ik hou van een netjes huis, maar nu ik rustig aan moet doen mag ik dat ook even niet allemaal zelf doen. - vanaf maart elke dag kijken of er al plantjes aan het bloeien zijn in onze tuin - gtst - dit forum en een ander forum
Mijn grootste verslaving al jaren is vaseline. Heb altijd een potje bij me en als ik het ben vergeten rij ik terug naar huis. Heb nog een verslaving waar ik niet echt trots op ben en dat is neusspray. Kom er maar niet vanaf...:S
Nagelbijten.. Is meer een slechte eigenschap. Heb al heel vaak nepnagels gehad, maar zelfs die knaag ik eraf
Redbull en zo erg dat als ik het niet drink ik hoofd pijn krijg! Ik drink er dus standaard 2 per dag! En verder ook chocolade en tomaat met veel zout!