Heeft jullie kleintje ook zo vaak de hik? Het lijken voor mij net zenuw trekjes op mn buik maar ik neem aan dat dit de hik is. Hier voel ik het zon 3x per dag en snachts vaak ook nog een keer. Als hij de hik heeft is ie ook erg onrustig, alsof ie het er niet mee eens is.
Ow toch ook zo vaak. Vind het wel aandoenlijk, maar ook wel zielig hij is dan zo onrustig. Haha agossie
Ja hoor hier ook soms wel 2 a 3 x per dag inderdaad. Ok wrijf dann altijd over zijn ruggetje of ga even een stukje lopen door huis. Ja ik voel recies hoe hij ligt in mn buik
Ja dat begin ik ni ook beetje te voelen. Aan 1 kant is het wat harder als je Zachtjes duwd of wrijft hihi. Ik voel ook wel eens dat ze de hik heeft helemaal bij mn schaambot onder.
Ja voel het ook vaak bij mn schaambot het gehik, dan ligt hij dus laag? Voelen hoe hij ligt lukt me niet, maar daar is het misschien nog vroeg voor? Toen hij in stuit lag kreeg ik rake klappen tegen mn blaad, nu voel ik de schopjes meer richten mijn ribben dus zal hij al wel aan het draaien zijn. Ben altijd helemaal in de wolken als ik hem voel hihi
Bij mij ongeveer één keer per dag. Ze ligt al een paar weken met haar hoofdje naar beneden, en daar voel ik het dan ook, dus bij m'n schaambot ongeveer. Voelt inderdaad als een zenuwtrekje. Ik denk dan maar; ze vindt m'n vruchtwater vast heel lekker, anders was ze niet zo gulzig geweest...
Die van mij heeft dat dus helemaal niet. Ik heb tot nu toe 1 keertje gehad dat ik dacht, dit zou de hik kunnen zijn... Moet ik me nu zorgen maken?
Hier is het nu ietsje minder maar er is een periode geweest dat ze 10x per dag de hik had. Voelde het ook erg laag, is met 31 weken ingedaald. Decca, ik ken wel meer meiden die zelfs nooit de hik hebben gevoeld, als je je kindje verder wel voelt lijkt me dat niet zorgwekkend.
hier heeeel vaak, maar begin te vermoeden dat het aan mij ligt ofzo, want de oudste had dat ook en bij vriendinnen bijna niet Zal wel iets zijn wat ik doe ofzo