Zooo voor de hand liggend, die zin Maar oh zo waar!! Na alle tegenslagen, baan kwijt, huis kwijt, bij schoonoom moeten intrekken die ons het liefst op straat zet, ik al doemscenario's had bedacht (voor altijd op uitkeringen leven, nooit meer een baan vinden..op straat staan, mijn lieve dochtertje word afgepakt..Ja, ik kan er wat van!) heb ik vandaag weer gereageerd op 20+ banen, kreeg ik na 10 minuten een telefoontje, of ik volgende week dinsdag zin had om te beginnen! Ik heb dus een baan! Het is "maar" een jaarcontract, maar alles beter dan niets, plus als ze me goed vinden, wordt het een vast contract..Oh zo blij!
Proficiat! Wat fijn voor je. Hoe moeilijk het soms is, positieve gedachten brengen je inhet algemeen veel verder. (ben hier zelf ook niet al te goed in ) ik hou je leuze in mijn hoofd!
Wat ontzettend fijn dat je een baan hebt gevonden! Gefeliciteerd! Hopelijk gaan er nu nog meer deuren voor je open en kan je andere sluiten
7 weken erna ja, maar ik voel me goed en alles is tot zover ik weet genezen of in ieder geval goed aan het genezen, partner blijft bij dochtertje dus gelukkig hoeft ze niet naar een opvang, ben wel bang dat ik haar heel erg ga missen, maar ik leef liever van een vast bedrag per maand dan van onzekerheden of we wel betaald krijgen en of we haar wel eten kunnen geven
Ik heb je verhalen op het forum een beetje gelezen de afgelopen maanden en hier en daar flarden opgevangen van de situatie waarin je zit - en er nooit op gereageerd - maar ik wil dit topic toch niet aan mij voorbij laten gaan en je van harte feliciteren met je nieuwe baan! Ik hoop dat het je een hoop goeds brengt en dat je straks samen met jouw partner en kindje een eigen stek kunt vinden. Er is hier een topic over dat er veel in een jaar kan gebeuren - en ik hoop dat dat voor jou ook geldt, maar dan in positieve zin !
Wat fijn voor je!!! Gefeliciteerd!!!! En respect dat je zo snel na je bevalling gaat werken. Hopelijk hebben jullie ook snel een eigen huisje!