Het is geen verzamelwoede, maar ik bewaar mijn eigen bioscoopkaartjes al sinds 1997. Vind ik leuk om te zien wanneer ik daar ben geweest en met wie (achterop gescheven). Kijk er dus alleen naar als ik weer naar een nieuwe film ben geweest. En zo vaak ga ik niet eens. Waarom bewaar ik ze eigenlijk nog ? Haha
fotos! heb er duizenden.......... postzegels, maar ben er niet meer fanatiek mee. oja bakspullen, koekjes uitstekers, heel erg
ja t werkt heel verslavend, Sidmick! Zitten zoveel vrolijke beeldjes tussen! Maarja als je een echt mooi en leuk beeldje wil ben je toch snel 80-120 euro kwijt, en soms wel meer! (wij hebben er 2 van 160 en een van 200, maar die laatste was ook met douanekosten helaas). Is dus al leuk geweest, dat verzamelen =P Wil me nu gewoon focussen op alles voor de beeb straks.
Parfum. Veel en vaak En luxe make up en verzorgingsproducten. Zwaar verslaafd aan. Heb trouwens ook een pip servies. Vond ik erg leuk om te sparen, nu heb ik het wel bij elkaar
Het is niet echt een verzameling maar meer een rare tic.. Als ik ergens kom waar zakjes zout of suiker zijn (McDonald's, Burger King, Restaurants, Starbucks..) neem ik het altijd mee. Vooral zout. En ik heb bijna overal wel wat zout in (in rits gedeelte portemonnee, jas, tas). Hou erg van eten op mijn zout en als ik toevallig ergens flauw eten heb of een broodje gezond/komkommer of iets dergelijks bij me heb dan heb ik altijd zout bij de hand. Wel een grappig gezicht als ik met iemand een frietje eet en die persoon wat zout mist ik mijn portemonnee tevoorschijn haal .
Cadeaupapier en ander mooi papierwaar. (vul)pennen en ander schrijvers. Gekleurd geblazen glaswerk. Koekjesuitstekers Parfum
Ik ben een slechte verzamelaar ik begin en dan gaat het me niet snel genoeg dus dan koop ik de hele set maar en ben ik klaar. Mijn man spaart herpa en tekno modellen. Tikt lekker aan en een extra verzekering nodig Maargoed hij is helemaal blij als hij weer nieuwe model naar zijn zin gevonden heeft.
Ik heb een paar jaar varkensbeeldjes gespaard. En nu denk ik, wat moet ik nog met die zooi 2 vitrinekasten vol en nog wat bakken op zolder. Maar ja, zo wegdonderen doe je ook weer niet en je krijgt er denk ik niets meer voor.
ik koop vaak dingen van igor van winnie the pooh.. oh ik hou van dat beest Verder ben ik gek op wit.. alles wit wit wit wit .. meubels, accecoires.. geweldig(A)