Wat is jouw voorkeur? jongen / meisje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door smartie1980, 24 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Savannah85

Savannah85 Actief lid

14 aug 2010
    143
    0
    0
    Utrecht
    Voor zover je een voorkeur mag hebben ja,...
    Tuurlijk gezondheid staat voorop!
    Ik "moet"nu eigenlijk zeggen dat ik de voorkeur heb naar een meisje, omdat ik al een zoon heb.
    Tuurlijk van beide 1 is leuk, maar mijn zoon is een geweldig kind, het zou net zo mooi zijn om nog een jongetje te krijgen.
    Ik weet eigenlijk niet, een meisje zou weer "nieuw" zijn, een jongetje misschien makkelijker (?)
    Ik heb geen idee, echt niet!

Liefs,
    Savannah

2. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Zoals iedereen al zei gezondheid staat voorop, maar stiekem heb ik ook wel een voorkeur en dat is een meisje. Heel raar maar ik vind meisjes leuker dan jongens en waarom weet ik niet echt :), misschien omdat je ze leuker aan kan kleden en haartjes mooi maken enzo :D Dus voor mij gaat het van ieder 1 niet op :p

3. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Ik had echt geen voorkeur. Wij wilden gewoon heel graag een kindje en omdat het zooooo lang duurde (uiteindelijk zwanger geworden door IVF) ben ik al de gelukkigste vrouw van de wereld omdat ik uberhaupt zwanger ben geworden. Het enige dat je op een gegeven moment wilt is een kindje. Jongen of meisje maakt echt niets uit. ;)

4. susy26

susy26 Niet meer actief

ik had ook de voorkeur voor een meisje. Denk dat dat de meeste moeders hebben en de vaders een jongetje. En het was een jongetje. Moest in het begin toen we het hoorde erg wennen. vann nee,wil een meisje, lekker ,mee tutten haha..maar dat idee was maar even. Nu zooo gelukkig met me knap stoer manneke! wil hem nooit meer kwijt! we willen 2 kids, en hoop stiekem dat t dan een meisje is, dan is t compleet!:D Maar jongen natuurlijk net zo leuk,maar toch hihh.. maar dat duurt nog even, we willen een 2e zodra Lorenzo uit de wandelwagen gaat;)

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wij inderdaad ook. daarnaast heeft mijn schoonmoeder altijd een dochter gewild (ze kreeg 2 zoons) en zou ik haar graag een kleindochter willen geven.

Moet eerlijk zeggen dat ik altijd een dochter heb gewild, mijn man trouwens ook. we hebben een zoon en ik wist niet dat dat zo leuk kon zijn!

6. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    wij hebben zo lang gedaan over het zwanger raken en dat was toch gelukt geheel spontaan en natuurlijk, dat we echt niet bezig waren met wat we graag zouden willen een meisje of een jongen...maar ik hgad het heel sterke gevoel dat het een meisje was, bovendien kon ik me meer voorstellen bij een meisje..

was het toch een jongetje! hahaha! en nu hij er is wil ik niets anders! eigenlijk heb ik gemerkt dat een baby in het begin een baby is, ongeacht wat het is...

7. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ik had stiekem toch echt voorkeur voor een jongen... Ondanks dat we 4 jaar op dit meisje moesten wachten. Wel zei ik gelijk tegen mijn moeder dat het een meisje zou worden, want ik wou te graag een jongen :D

Nu ben ik in de zevende hemel en zou ik niet anders meer willen. Al die leuke jurkjes en kleurtjes :D

Nog even en dan mogen we haar in het echt bewonderen...

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bij de eerste had ik een sterke voorkeur voor een meid en dat is ze ook

en hoewel ik het me niet kon voorstellen bij de 1e heb ik nu dus geen voorkeur. Ik zou het voor mijn man wel leuk vinden een jongen maar een meisje is weer leuk voor mijn dochter.

9. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Voor mezelf zou ik het stiekem wel heel leuk vinden als het een meisje is, maar voor mijn zoontje is het misschien juist leuker om een broertje te krijgen. Ik weet iig al dat jongens heeeeeeeeel leuk zijn ;) Bij een meisje is dat natuurlijk nog maar even afwachten :D

10. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Ik had bij de eerste voorkeur voor een meisje, en dat werd het ook! Dolgelukkig want ik dacht echt dat ik alleen maar jongens zou krijgen.
    Bij de tweede had ik een sterke voorkeur naar een jongen en was ervan overtuigd dat het ook zo was.. maar bij de echo was het toch echt een meisje.. ik schaam me zo maar ik kon mijn tranen niet bedwingen toen we in de auto zaten.. heb echt even die knop om moeten zetten en 1 dag later was ik alweer aan het shoppen en vond ik het hartstikke leuk!! En nu zou ik niet meer anders willen.
    We willen graag nog een derde en ik zou een jongen wel heel erg leuk vinden, maar ik heb van dichtbij meegemaakt dat het verkeerd is gegaan heel ver in de zwangerschap en dan vind ik het zo egoïstisch van mezelf om zo te denken. Dan denk ik weer wat maakt het eigenlijk uit, je hebt niks te willen en ik mag dankbaar zijn dat ik 2 gezonde meiden heb gekregen!

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Het maakt mij niets uit. Ik ben al lang blij dat ik op mijn leeftijd nog een keer zwanger mag zijn en dat het dit keer goed lijkt te blijven gaan.
    Maar voor mijn dochtertje lijkt een meisje me iets leuker om mee te spelen straks. Voor mijn man zou ik een jongen leuk vinden want hij heeft al 3 dochters (onze dochter + 2 uit een eerder huwelijk).

12. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    hoi

ik had altijd gedacht dat ik een knul zou krijgen
    maar ik hoopte op een meid
    omdat mijn ouders al een kleinzoon hadden en ik zelf ook een meid wou hebben
    en toen ik zwanger was dacht ik nog steeds aan het word een knul en wij hadden ook al een jongensnaam en met 20 weken echo kregen we te horen dat het een meisje werd
    nou ik heb gehuilt en mijn moeder ook maar manlief had even de terring erin
    maar nu zijn we bezig voor de 2e wondertje
    en nu heb ik vermoede dat het weer een meid word en ik heb nu een meisjes naam al
    maar hoop op een knul( voor mijn man )
    maar voor mezelf maak het nu niet uit
    2 meiden vind ik ook wel super leuk
    en handig met kleertjes whaaaa:p

maar het belagrijkste is zeker dat het gezond is

13. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

ik had toch wel lichtelijk een voorkeur voor een meisje, maar we krijgen een lief klein jongetje. Merk dat inkopen doen net zo leuk is als dat ik me had voorgesteld bij een meisje! Het allerbelangrijkste is toch dat het gezond is.

Deel Deze Pagina