Ik ben gek op de geur van de anti mug gel van Kruidvat. Of beter gezegt geobsedeerd! Ik heb een doekje hangen bij het raam met de gel erop waardoor het luchtje door het hele huis waait. Hmmm, heerlijk.. Jalapenos ben ik ook dol op en koffie.
Bruin brood met salami-kaas-appel Bij dochterlief was het spa citron (dronk ik hele flessen leeg), brood met schuddebuikjes en elke dag at ik wel 3 granny smiths
Ik eet nu heel veel appels, cherry tomaatjes, waterijsjes en drink veel melk. En ik ben verslaafd aan de geur van Sudocrem, iedere ochtend moet ik ff aan het potje snuiven haha!
Yoghurt met slimpie. 1 liter per dag. Dit eet ik omdat ik zwangerschapsdiabetes heb, en niet veel mag snoepen.
zijn zo van die harde viks-achtige bollen met euchalyptussmaak van bij de lidl ,met groen papiertje zo van die hoestbonbons ofzoiets
Mentos(de mint), kauwgom, peppermunt en zelfs tandpasta! Ik at soms wel 5 rollen mentos per dag, sinds gisteren ben ik ermee gestopt want het werd alleen maar extremer! Ik heb een te laag ijzergehalte daar komt het waarschijnlijk van!
rundvlees salade ( lust ik inderdaad ook niet) en het liefst zou ik alles rauw eten maar laat mijn man niet toe ( denk aan zelf pizza maken , deeg saus ham ect) en kruidekaas
Bij mijn oudste at ik veel appels, van de zure Granny Smiths, waar ik normaal niets mee had en heb. Van nr. 2 kan ik me geen bijzonderheden herinneren. Bij nr. 3 at ik erg graag een mac. kroket. Nu ben ik, die geen koffie meer lust sinds de 1e zwangerschap, verslaafd aan koffie.
Bij mijn dochtertje was ik verslaafd aan kibberling. Als ik onderweg een visboer zag moest degene stoppen waarbij ik in de auto zat. Ik moest en zou kibberling hebben. Nu eet ik wel veel augurk maar echte verslavingen heb ik nog niet kunnen ontdekken, maar daar heb ik nog tijd voor natuurlijk. Wat niet is kan nog komen.
Toen ik het meest misselijk was (HG) en er niks was wat binnen bleef, was het enige waar ik trek in had: friet! En mandarijntjes en waterijs.. Groente was echt het laatste wat ik kon eten! Elke hap kwam er direct uit! Maar.een aantal keer gehad dat ik, als ik toch weer groente had geprobeerd, m'n groente aan het overgeven was, en nog met het teiltje onder m'n neus aan m'n man vroeg of die de frituurpan vast aan wilde zetten. Een paar minuten na het overgeven zat ik aan de friet en dat ging super! (terwijl er op elke site staat dat je vet eten moet vermijden met misselijkheid). Verder sinds de misselijkheid minder is, heb ik vooral veel trek in: chocola, rouwe worteltjes, waterijsjes, friet hihi, veeeel zoet fruit.. En af en toe een soort aanvallen, dat ik ergens trek ik krijg en dan MOET ik het gewoon hebben! Zoals pas chocoladecakejes van AH, softijs, zure haring, nog meer.chocola.... Heb dan dat smaakje in m'n mond en moet het dan gewoon hebben! Dan eet ik me in één keer helemaal vol eraan en is het.over. En als ik er niet aan toe geef, blijf ik er daaagen zo een zin in hebben, tot ik er aan toe geef, hihi!
Oh ja en stophoest en soms een zoet-aanval. En koffie lust ik echt absoluut niet meer, terwijl ik dat heerlijk vond!
Afbakbroodjes uit de oven met kaas of katenspek En qua geuren heb ik wel een hele vreemde... Ik kan rustig 10 minuten in de schuur staan en de geur van de schuur genietend inademen!
Appelsap, liters! Tomatensap vond ik ook heerlijk. Beide had/heb ik voor en na de zwangerschap nooit in huis.
Heb eigenlijk niks geks, merk alleen dat ik ineens veel dingen met Lemon drink. En dat deed ik eerst nooit, vond er niks aan.
Bij de eerste was het pannenkoeken, elke dag gemaakt voor de lunch en frikadellen en waterijs Bij de tweede was het roosvicee, vruchtenhagel en tomatensoep Bij de derde was het tomatensoep, waterijs, roosvicee en heel erg saucijzenbroodjes Nu bij de vierde is het waterijs, mc donalds, druivensap/bessensap en haribo goudberen.
Wortels en appels.. omdat ik continu zoveel DORST heb. Ik zou zooo graag een Mc Flurry willen en California Rolls, maar helaas mag dat dus niet