ik heb niet echt een verslaving (meer). Ik at op het begin veel yoghurt en een broodje met een vegetarische burger ging er ook wel in. Maar nu niet echt meer iets. Ik heb soms wel trek in iets, maar als ik het dan zie dan hoef ik het niet meer.
hoi , ik was nooit zo gekop kaas, maar nu moet ik elke dag naar de hema voor kaasbroodje hmm lekker. en de geur van sigaar ,ik rook nooit en ik heb nooit in mn leven gerookt,maar ik ben helemaal gek op de geur. ik steek elke dag een sigaar aan om de geur te ruiken, als ik aan die geur denk krijg ik water in men mond
Ik ben echt verslaafd aan Bagels & Beans... Zo lekker, woon zelf in de stad dus ben er ook nog zo, niet heel handig hahaha... Daarnaast ben ik ook echt dol op een lekker blokje oude of extra belegen kaas 's avonds... En voor de zwangerschap at ik bijna nooit frietjes, nu gaat een friet speciaal er een keer per 3 weken toch wel erg makkelijk in haha....
momenteel kan ikniet genoeg krijgen van subway broodjes mjammmm maar beetje duur dus doehet maar 1x in de week haha
Bij mijn dochter, goedkope ranja van de jumbo met ijsklontjes. En dan vooral.die ijsklontjes, ik knapte ze.met mn tanden,.heerlijk! Extra ijs.bestellen bij McDonalds ofzo. En KFC was helemaal hot want daar mag je zelf de ijs en.drinken tappen, had 3kwart ijs en een kwart cola haha En nu nog niks qua eten alhoewel, patat.. Jammie!! Ben nu verslaafd aan slapen, kan t de hele dag door wel doen.. Minder leuk als ijsklontjes..
Verse tomatensoep. Ik kan elke dag wel een kommetje eten en frappucino van starbucks, maar koop dat maar 1 keer per week
Bananensoezen (mjammie) en chips bolognese. Verder eigenlijk weinig andere trek dan voor de zwangerschap - valt me reuzemee!
Wéér cola... bij m'n dochter was het raak en nu weer. Vorige week vrijdag nog maar 1 fles in de kast en moest toch nog even nieuwe halen voor het weekend want stel je voor... twee dagen zonder cola... dat is voor mij op het moment onmogelijk
Heb net maar weer heerlijke snackworteltjes gegeten... haha, die MOET ik in huis hebben... en aangezien ik niet zoveel meer mag doen, heb ik vriendlief maar ff gevraagd of ie uit zn werk nog wat wil halen... ghehehe
Hahaha, zo gelachen om jullie reacties. Bij mijn zwangerschap was ik verslaafd aan blikjes cola. maar dan wel ijskoud. en de kant en klare broodjes geitenkaas met honing die de albert heijn to go verkocht. daarvoor hield ik niet van prik en at ik nooit of nauwelijks iets met geitenkaas.