Wat is jouw zwangerschapsverslaving?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mau, 20 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Fruit vooral aardbeien en frambozen mmmmm
    Yoghurtijs, de Italiaan op de hoek doet hele goede zaken en als drinken liters water met citroen erin (uit zoon geel knijp flesje)
    Verder nog geen rare zaken :D

2. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Pindaknabbels, chips frietjes van ah, Hamkaas, dextroselolly's, liters ranja, choco ijsjes, patat, spareribs (af en toe), meloen, aardbeien, kersen, bananen, gekookte aardappelen met veeeeeeel rode bieten, kibbeling, gebakken kabeljauw, sisi, hutspot :p

Dit is niet mn week menu hoor haha, maar dan had ik een paar dagen een zin in choco ijsjes hamkaas of patatjes maar dat kon ook zo weer omslaan.

Heb net mn laatste zak hamkaas opgegeten en nu is het klaar! Doe niet zoveel meer de laatste weken en die kilootjes moeten er ook weer af ;)Hou het nu gewoon bij ranja en een lege snoepkast hihi....

3. happysunshine

19 jul 2012
    69
    0
    0
    Ik eet heel veel brood en het liefst afgebakken broodjes met kaas of broodje gezond.
    Ook eet ik meer soep (maak niet uit welke ;)) en sinaasappels
    en ik lust sinds deze week geen suiker meer dus alles wat zoet is wordt ik erg misselijk van :( hoop dat dat gauw overgaat haha :p

4. Angelina2

Angelina2 Actief lid

14 jul 2012
    265
    0
    0
    Drenthe
    Zoute haring. :D

5. Caro1

Caro1 Actief lid

26 okt 2008
    123
    0
    0
    Smoothies van sinasappelsap met wortels en banaan of mango. Vond het altijd al lekker maar MOET nu iedere dag smoothie maken. Betaal me blauw aan fruit maar ja, vorige zwangerschap was het bonbonbloc, is dit gezonder. Man en kind hebben ook nog nooit zoveel vitaminen binnen gekregen... 😃

6. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Mooi man citroenen met zout. Ik heb het met tonijnsalade op harde broodjes en pittige blauwe kaas. Met vijgenbrood.. Oh! Verder karnemelk met vruchtensap, en eigenlijk heb ik minder zin in chocola en ijs enzo. Kan me er wel op verheugen, maar het smaakt niet. Dan liever fruit. Merk dat het tot nu toe het ergst was in week 7, nu is alles weer redelijk normaal en komt de zin in normaal eten terug.

7. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    Up!

8. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    In het begin tosti kaas met pesto en raketjes!
    Inmiddels is het: spa rood, ijsblokjes, festini aardbeiijsjes, aardbeien en rode bessen:D ge-wel-dig.

9. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Hier een enorme fan van IJsblokjes op het moment zo erg dat zodra mijn ogen open gaan ik een grote glas vul met heerlijke ijsblokjes haha en dat gaat dus de hele dag door !

10. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Koude sojamelk met nesquick
    Ijslollies

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Bij de 1e waren het olijven.
    Bij de 2e maïskolven.
    En nu drink ik veel appelsap wat ik anders echt niet lekker vind.

12. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Bij mijn eerste was dat Lasagne en verder alleen groente en fruit.

Nu is het wat ongezonder hahaha en heel wisselend.

Eerst mentos, daarna huzarensalade, toen salmiak lolies en nu chocolade erg gezond dus ahum

Maar gelukkig tot nu toe 1 kg aangekomen hahaha dat is dat wel een gelukje met wat ik eet ;)

13. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Orangina, tomaten met zout, friet, gehakbal met mayo.

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bij Mira at ik niet heel anders..
    Nu vind ik niets lekker! Haha ben benieuwd of ik dit keer wel een verslaving krijg.

Deel Deze Pagina