...als je je de functie 'voorspellend typen' op je mobiel gebruikt. Simpel genoeg: typ niets zelf, maar gebruik alleen de woorden die je woordenboek als eerste suggestie geeft. Bij mij (Android) is dat het blauwe woord in het midden. En ik zal natuurlijk ook beginnen: 'Wij bieden je een beetje te veel van de laatste jaren, heb je een overzicht van de zomer al een tijdje geleden dat ik het niet.'
Haha dat is zo grappig, laatst ook op facebook gezien Ik ben in orde. De volgende dag in de buurt van de lidl en daar zit een luchtje aan de hand van de lidl en daar zit een luchtje aan de hand van de lidl (enz enz )
Vond ik ook zo reuze grappig ja. Er kwamen echt de gekste zinnen voorbij. Maar blijkbaarzijn wij de enige twee! (Voorlopig dan )
Ik ben al aardig wat op te staan bij mij ook niet zo veel mogelijk op te staan bij mij ook niet zo veel mogelijk op te staan etc.
Tot morgen en overmorgen weer in de toekomst van ons land en ik weet niet of nauwelijks meer dan genoeg.
Ik ben een paar keer bekeken sinds zondag de bank te gaan en dan is ook echt niet te doen. Het wordt HBO Toegepaste psychologie van het weekend en ik ben een paar keer per jaar een nieuwe apk bij het kdv. En dat vind ik ook niet meer dan een stukje klittenband.
Wat poëtisch Hier: de meeste mensen die je hebt opgegeven is ongeldig verklaard dat hij een beetje te veel van de pers en voorlichting en pers en voorlichting etc.
Ik ben er nog een keer een afspraak maken voor de rest van de dag van de afschrijving van de week van de week van de week (etc.)
De eerste keer dat ik het geboorteplan voor piet snot heb geschreven door de week van de dag haha ja ik heb een kind. omg. issues.
Ja, ik heb geen idee wat het wordt. De vorige keer, maar ik weet niet of ik je ga helpen met het feit dat ik het echt heel vervelend. De volgende keer. Het gaat om een reactie van de week van de week van de week etc.
Ik ben in orde. De volgende dag in de buurt van de kinderen maar dat moet ik maar loslaten. Wat een onzin. . . . . .
Hoi ik heb het geld van mijn leven te gaan en de andere gedichten en ik ben een paar keer bekeken sinds zondag.
ik heb het uitgelegd en verder prima gesprek gehad met de trein naar de apotheek geweest zijn helaas niet meer zo rooskleurig in.