De eerste zin die verschijnt....

Discussie in 'Spelletjes, raadsels en puzzels' gestart door MotherMary, 10 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    ...als je je de functie 'voorspellend typen' op je mobiel gebruikt.
    Simpel genoeg: typ niets zelf, maar gebruik alleen de woorden die je woordenboek als eerste suggestie geeft. Bij mij (Android) is dat het blauwe woord in het midden.
    En ik zal natuurlijk ook beginnen:

'Wij bieden je een beetje te veel van de laatste jaren, heb je een overzicht van de zomer al een tijdje geleden dat ik het niet.'

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha dat is zo grappig, laatst ook op facebook gezien ;)

Ik ben in orde. De volgende dag in de buurt van de lidl en daar zit een luchtje aan de hand van de lidl en daar zit een luchtje aan de hand van de lidl (enz enz ;))

3. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Vond ik ook zo reuze grappig ja. Er kwamen echt de gekste zinnen voorbij. Maar blijkbaarzijn wij de enige twee! (Voorlopig dan ;) )

4. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Ik ben al aardig wat op te staan bij mij ook niet zo veel mogelijk op te staan bij mij ook niet zo veel mogelijk op te staan etc.

5. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik ben in orde. De volgende dag in de buurt van de week van de week van de week etc.....

6. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Tot morgen en overmorgen weer in de toekomst van ons land en ik weet niet of nauwelijks meer dan genoeg.

7. soeee

soeee Niet meer actief

Ik ben een paar keer bekeken sinds zondag de bank te gaan en dan is ook echt niet te doen. Het wordt HBO Toegepaste psychologie van het weekend en ik ben een paar keer per jaar een nieuwe apk bij het kdv. En dat vind ik ook niet meer dan een stukje klittenband.

8. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat poëtisch ;)

Hier: de meeste mensen die je hebt opgegeven is ongeldig verklaard dat hij een beetje te veel van de pers en voorlichting en pers en voorlichting etc. :(

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hahaha die laatste zin :D

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik ben in orde. De volgende dag in de buurt van de week van de week van de week

11. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Ik ben er nog een keer een afspraak maken voor de rest van de dag van de afschrijving van de week van de week van de week (etc.)

12. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    De eerste keer dat ik het geboorteplan voor piet snot heb geschreven door de week van de dag haha ja ik heb een kind.

omg. issues.

13. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Leuke opleiding, heb ik ook gedaan :D
    Lach me ook dood om je laatste zin! :D:D:D

14. Logan

Logan Niet meer actief

Dit is wel het enige wat ik mis aan m'n Samsung :D

15. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Ja, ik heb geen idee wat het wordt. De vorige keer, maar ik weet niet of ik je ga helpen met het feit dat ik het echt heel vervelend. De volgende keer. Het gaat om een reactie van de week van de week van de week etc.

16. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Ik ben in orde. De volgende dag in de buurt van de kinderen maar dat moet ik maar loslaten. Wat een onzin. . . . . .

17. a2cmieux

a2cmieux Niet meer actief

Hoi ik heb het geld van mijn leven te gaan en de andere gedichten en ik ben een paar keer bekeken sinds zondag.

18. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    ik heb het uitgelegd en verder prima gesprek gehad met de trein naar de apotheek geweest zijn helaas niet meer zo rooskleurig in.

Deel Deze Pagina