gekookte aardappels met bloemkool en satesaus Mjam!! macaroni met rode saus en mayo zo heb ik vroeger macaroni leren eten en het is nog steeds zo lekker......
Wat een combinaties, word er spontaan misselijk van haha! Enige vreemde combinatie die ik MEGA lekker vind is een boterham/beschuitje met kaas en jam, mmmm...
Emu prestige smeerkaas met soepstengels. Ik lepel zo een heel bakje leeg. Zomer: door midden gesneden krop ijsbergsla, ansjovis, olijfolie, beetje peper... (mijn man gruwelt ervan)
Koude witte bonen in tomatensaus. De pas is meestal al half leeg voordat hij warm op tafel staat. Warm vindt ik echt een stuk minder lekker...
ik ben verslaafd aan hagelslag, dus doe het overal door. Yoghurt met creusli met hagelslag pindakaas met hagelslag krentenbol met hagelslag MMMMMM!!!
Mijn vriend eet altijd een mac kroket plain (zonder saus) En doet die er mega veel patat op echt een vies gezicht. Ikzelf niks geks haha
Lekker ja! Werd vroeger wel eens als traktatie gedaan op de basisschool Maare, sommige die azijn drinken of augurken sap drinken?!
Rauw gehakt, en dan bedoel ik niet filet americain maar echt rauw half om half gehakt daar kan ik echt porties van eten!! Cake beslag Filet americain met ei Broodje curry mayonaise Haring met mayo en hagelslag jammieeee En ik eet minimaal 3x per week spruiten dat is echt mijn lievelings eten, voor dochter varieer ik
O o die combinaties die ik hier tegen kom hahaha afschuwelijk! Ik heb niet echt van die gekke gewoonte volgens mij. Kom niet verder dan een koude pizza ( eentje die ik de dag ervoor zelf heb klaargemaakt en dan de dag erna opeten)
Ik hoor net van mn vriend dat filet met een blokje kaas ook best een vreemde combinatie is.. Heeeeeeeerlijk!