He wat klinkt dit vervelend zeg al die negatieve eigenschappen. Mooier was geweest: Noem 2 negatieve eigenschappen en 3 posieve eigenschapen van jezelf! Met positieve eigenschappen beur je jezelf ook nog eens wat op haha (of is deze reactie nou een heel negatieve eigenschap van mezelf hihi)
1. eigenwijs / koppig 2. gevoelig, ik vind mijn gevoeligheid soms een vervelende "eigenschap" . 3. piekeren 4. nieuwsgierig 5. soms lui 6. onzeker
Kan slecht tegen kritiek, komt door eigen onzekerheid. Ik wil erg graag mijn zin. Ik kan slecht tegen veranderingen. Ik moet meer van me afbijten. Als iemand soms een rare opnerking maakt sla ik soms dicht! Om vervolgens achteraf diegene in mijn gedachte helemaal om de oren te slaan met argumenten en opmerkingen die megasterk zijn maar op dat moment niet uit mijn mond te kunnen lijken komen!
Mijn onzekerheid vind ik het slechste, ben er soms zo zat van.. En dat ik soms te eerlijk ben! En dat als ik iemand niet mag, best wel gemeen kan zijn en dat weer op 1 of andere manier moet laten merken
1. Wil graag dat dingen op mijn manier gebeuren 2. Ik ben erg nieuwsgierig 3. Makkelijk uitgevallen 4. Niet altijd even consequent