Dag dames, Iedere week koop ik Libelle, Margriet en Flair. Meestal is er een aanbieding zodat je ze goedkoper kunt kopen(als pakket). Nu werd ik door een vriendin gewezen op de Leesmap. Ik heb gekeken en zag dat je een weekabonnement kunt nemen dat je iedere week kunt beeindigen. Zo heb ik meer tijdschriften en zit niet vast aan een half jaar of jaarcontract. Heeft iemand dit ook en bevalt het? Hoe gaat betalen aan de verkoper? En wat doe je als je niet thuis bent als de bezorger komt?
Me pa heeft de leesmap en betaal elke maand via automatisch incasso en hij is ook nooit thuis als de map komt (vrachtwagenchaffeur) Hij legt de map gewoon in een plastic tas bij de voordeur en zo word die vervangen.
Mijn ouders hebben (of hadden) dat ook. Volgens mij ging betalen gewoon met een acceptgiro en de map hing altijd met een plastic aan de voordeur. Misschien ook een idee: je kan ook lid worden van de bibliotheek, daar hebben ze ook heel veel tijdschriften! Bij ons mag je alleen de nieuwste niet lenen, maar die kan je wel gewoon daar lezen.
Ik heb er ook eens over nagedacht, maar kreeg van verschillende mensen te horen dat ze soms die leesmap te smerig voor woorden kregen... Daar zit ik niet echt op te wachten... Misschien is het ondertussen wel verandert / verbetert...
Echt?? Daar zit ik ook niet op te wachten. Bieb is een optie, maar ik ben erg van het gemak (vooral voor het weekend en 's avonds) en dan wil ik graag thuis ene tijdschrift kunnen lezen.
Hier al jaren de leesmap. Wij hebben er één die een maand oud is, maar heb daar zelf geen probleem mee. Ik zorg dat smorgens de map in een tas buiten staat en krijg er weer een nieuwe voor terug. Heb nog nooit gedacht van wat is dit smerig. Heerlijk om in de avond even je gedachten op nul te zetten en lekker een tijdschrift erbij te pakken. Wij hebben steeds 3 maandbladen (verschilt elke week), vriendin, flair, privé, margriet,libelle, panorama, revu, donald duck, mijn geheim, autoweek en viva. Dus 14 tijdschrijften in totaal.