heb een test maar weet niet of het waard is om er nog een testje tegen aan te gooien, grag wil ik wat advies van jullie. Heb verder nergens last van enkel wat hoofdpijn en soms flauw gevoel in me maag. Hij is gedaan in de avond en kan beter ook gelijk eerlijk zijn, heb gisteren gedronken, niet veel maar wel alcohol.
Ik zou morgenochtend nog een keer een test doen. Ik zie wel wat, maar dan is hij waarschijnlijk beter te zien. En dat je dan niet gedronken heb..
Op de 1e test zie ik zeker iets , de tweede test zie ik ook wel wat maar de andere is duidelijker ..Welke test gebruik je ?
kruidvat, heb de fotos met me webcam gemaakt, in het echt is de onderste veel duidelijker, meer roze, maar aan de zijkant werd hij al wat geel :s wel jammer zal kijken of ik een duidelijker foto kan maken.
spannend hoor, maar als ie echt roze is en binnen afleestijd dan mag ik je voorzichtig feliciteren !!Ik zou over 2 dagen nog een keer testen ,als je het zolang kan volhouden ...
ik zie hem hoor !!! Ook op de laatste foto , hopelijk over een paar dagen een hele duidelijke test !!
Hoop het heb net in mei te horen gekregen dat ik niet een goede eisprong had en mogelijk ( 80% ) geen kans had op een natuurlijke bevuchting. dus een mooie verjaardagscadeau kan ik me niet wensen voor a.s donderdag :d
Ik zie de streepjes ook, ze zijn licht maar wel duidelijk te zien. Gefeliciteerd! Hoever zit je in je cyclus? Sowieso nog een keer testen over 2 dagen
weet niet waar ik in myn cyclus zit, maar heb een bont lauwe gevoel in mijn liezen , nu heb ik van 9 tot half 4 keihard moeten werken ( werkzaam schoonmaak op bungalows) en mag zo weer.