streep is net zo breed als de controle, ook wel roze, maar ergens is er iets wat mij aan het twijfelen maakt. Denk dat ik morgen weer na de kv ren.
hey mies, lop alles zie ik een streepje, dus er is vast iets aan het beginnen in je buikje. Wel moet het streepje over 2 dagen toch nog wat duidelijker zijn, dan zeg ik dus een dikke proficiat! Het ziet er wel positief uit...
@alecia, Dat zou zeker een leuk verjaardagcadeau zijn meid!! ik zie op allemaal 2 streepjes en die laatste foto was zeer duidelijk (voor een licht streepje dan he) Als je twijfelt gewoon 2 daagjes wachten (is moeilijk ik weet het!) en dan maar hopen dat het resultaat er af knalt. hier alvast een felicitatie. Liefs.
Had ik het toch bijna verlult aan me vriend, nu ben ik hem een avondje romatisch doen sculdig Maar a fijn, ben best zenuwpezig erover, zeker omdat ik wel alcohol heb gehad. Dus beetje schuldgevoel maarja hopen dat het geen kwaad kan.
liefje van harte niet inzitten over die alcohol ,,, die is pas schadelijk als je kindje met jou verbonden is via de navelstreng,, maargoed niet meer drinken nu he hhahahah
morgen ga ik wer testen, dus we wachten nog even vrolijk af, al wordt het wel hel moeilijk ben nu misselijk.
op die bovenste lijkt het wel heel vaag op een streepje...maar hij is inderdaad wel erg onduidelijk...
Is het streepje duidelijker geworden? Ik kan het niet goed genoeg zien aan de hand van deze foto's om er iets zinnigs over te zeggen. Ik zie wel op de onderste een streepje, dus ik denk wel positief. Op je andere foto's is het streepje goed te zien dus het ziet er wel positief uit.
Ik durf er ook niets over te zeggen, sorry. Morgenochtend met ochtendurine nog maar eens testen en kijken of je streepje duidelijker is geworden of niet.