en deze is van testjezelf.nu die van clear blue is duidelijk naderend pos maar die van test jezelf is echt niet eens naderend wie herkend dit en ik moet echt uitgaan van de cb?
wow jeetje wat een verschil, de eerste foto zeg ik meteen positief maar de 2de foto brengt weer twijfel helaas geen ervaring met deze beide ovu testen
ik zou nog even doortesten. Het kan zijn dat je ei er aan zit te komen maar ik heb 2 weken lang van dit soort streepjes gehad (met 3 verschillende ovutesten) en toen ineens een knaltest. Van cb was hij bij mij hetzelfde als bij jou; nog negatief dus.. hij moet echt even duidelijk of duidelijker zijn dan het controlestreepje
zoe nou mijn testen worden nooit even duidelijk en das echt waar want ik test al 4 jaar met dezelfde testen en ik voel/merk het ook met aan mn slijmvlies dus ik denk morgen een knaller te hebben ik heb de foto even bewerkt want vind de foto hierboven onduidelijk,
tja, als jij dit herkent van de vorige keren zou ik dan daarvan uitgaan: je kent je lichaam zelf het beste! Wel apart dat die twee testen zo verschillen... hoort toch niet :x Ik ken testjezelf eigenlijk niet uit ervaring maar cb vertrouw ik wel.
Wat raar dat die testen zo ontzettend verschillen maar ik denk dat het wel duidelijk is op welke test je zou moeten vertrouwen en dat is op de CB. Zoals jezelf al aangeeft denk je dat je morgen een knaller hebt, dit matched met het resultaat van de CB ovu-test en niet met die van testjezelf. Ik heb geen ervaring met de testen van testjezelf of met de 'gewone' ovu-testen van CB, maar ik gebruik wel de digitale en die kloppen bij mij altijd. Succes met klussen meid!
hahah het klussen komt wel goed,maar ik vind het echt heel vervelend dat het zo verschild, je kan zo dus vet je ei missen
Ja, ik zou dat dus echt niet willen hé :x. Ik zou dus voortaan testen met CB omdat deze blijkbaar bij jou het goede resultaat geeft. Raar dat het zo kan verschillen maar hetzelfde zie je ook bij zwangerschapstesten.
nou idd ik heb een zeeer onr cyclus en ik had dus nog steeds geen piek gespot met testjezelf test,, dus ik dacht hmm ik heb nog 1 zwangerschaps test van het kruitvat ,die was pos!!! hahaha maar jah ik eb heel vaak vals pos getest dus ik schrok er niet van.. toen waren die ovu testen op en ging ik over op cb en ja hoor ging gelijk omhoog
Vervelend dat je zo'n onregelmatige cyclus hebt, dan zal je wel aardig wat testjes moeten gebruiken om je ei te spotten denk ik? Misschien dat je goedkope ovu-testjes kunt combineren met de duurdere CB? Dus als de goedkope ovu-testjes richting positief gaan verder testen met CB of zoiets? Welke test van Kv heb je gebruikt? Weet je het zeker want een positieve zwangerschapstest en een positieve ovu-test
ja idd verschild heel veel.haha nu maar klussen op de enne ovu test en als de andere positief is nog een keer haha. snap dat je even de weg kwijt ben! succes nog en veel klus plezier
Hey meis, Test jezelf is bij mij echt nog nooit positief geworden. Dacht dat het aan mij lag (heb geen eitjjes) maar als ze die kweekten en ze gaven me een HCG injectie (pregnyl) dan moet een ovu test daarop reageren. Iedere ovu test knalde van het scherm, want er zat HCG in mijn urine . Behalve die van testjezelf. Die bleef exact hetzelfde als jou. Heb toen verdorie 50 testen besteld, maar heb ze weggegooid. Ze geven nooit eent weede streepje, zelfs met HCG in mijn bloed niet (en andere ovu testen wel)..... Dus ga van de CB uit .
Die van Testjezelf heb ik ook en vind ik werkelijk róttesten, worden nooit positief en die lijntjes zijn zo dun en licht als het wezen kan. Zou dus niet van die uitgaan.