Ooowhhh kennen jullie de kerst CD van Michael Bublé ? Alle leukste bekende kerstliedjes en dan met zijn stem... Echt heerlijk ! Echt even naar luisteren hoor !
Fairytale of New York is ongeveer de enige die ik kan verdragen. Zo Google ik eens per jaar weer eens op Kirsty Maccoll (veel te jong overleden helaas) en Shane Macgowan (HowTF is he still alive?) - het begint een soort kersttraditie te worden...
Heel fout, maar last christmas van wham en zoals iemand al zei de oude band aid... ik zit altijd mee te bleren Maar flappie van onze eigen Youp kan ik ook erg om lachen vooral Mijn man schaamt zich kapot.. oeps
Oh, en een andere, niet echt uitgesproken kerstlied, maar wel met de toepasselijke video. Het blijft een mooi nummer: https://www.google.fr/search?q=the+power+of+love+frankie&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=en-fr&client=safari
Last Christmas van Wham!!! Ik begrijp oprecht niet dat mensen dit een fout nummer vinden hoor! Maar ja, over smaak valt nou eenmaal niet te twisten.
Haha ik vroeg me altijd af waarom dat nummer altijd zoveel wordt gedraaid, want mensen die dit nummer mooi vinden bestaan die wel echt?
All I want for Christmas ofcourse. Lekker mee blèren in de auto. Ook heb ik vanaf jongs af aan een zwak voor Stop the cavalry van Jona Lewie.