Ik weet niet of het strict genomen een kerst nummer is. Maar ik vind deze prachtig. Verder idd de wat vrolijkere nummers zoals Last Christmas en die van Mariah Carey.
Wij draaiden vroeger thuis de kerst cd's van the new Londen chorale. Ik vind dit nog steeds mooi en geluk tegenwoordig via Spotify te luisteren. Zoals "the christmasses I remember".
Met dit filmpje erbij is het helemaal kippenvel, voor mij dan. Niet zo kerstig dan meer, wel heel mooi.
ook heel mooi, maar op een of andere manier vind ik hem met het andere filmpje mooier. Wat ik wel altijd met dit liedje heb: ik krijg er een verdrietig gevoel van Ondanks dat is het echt een schitterend nummer.
Mijn kerstgevoel begint pas na het nummer Driving home for christmas gehoord te hebben op de radio. En Michael Bublé heeft ook een goede stem voor kerstliedjes. Mariah en Wham zijn natuurlijk klassiekers die niet mogen ontbreken.
Niet helemaal kerst, maar bij het nummer 'Autumn in New York' van Louis Armstrong en Ella Fitzgerald krijg ik altijd zo'n warm, knus wintergevoel. Dat de feestdagen eraan komen. En verder Nat King Cole met 'Chestnuts roasting on an open fire'. Echt kerst!