4 december Maar ik hoop eerder, zoals de meeste hier Ik kan het haast niet meer aan. Ik lig elke dag op bed met rugpijn en heb veel last van harde buiken, hoofdpijn en vermoeidheid.
Ik ben ook 16 maart uitgerekend ! Ik zie wel waneer precies komt , het appeltje valt waneer het rijp is ;! En bij mijn altyd vroeg rijp
3 jan., en hoe zwaar het ook is van mij mag het later dan 3 jan.zijn wil niet zo rond de feestdagen bevallen.
15 februari uitgerekend (beval datum zullen we nog zien), en het duurt lang . Ik wil de baby ontmoeten, maar hij moet toch nog maar even netjes blijven zitten.
Voor nu 4 juni, donderdag weer een echo om opnieuw te meten ( de kleine was te erg druk en kampioen wegduiken zei de verloskundige)
07 Februari 2015 💙 kan nu al niet wachten! Nog 10,max 12 weken of misschien al over 7 weken haha
Oh wordt jouw geduld ook al zo op de proef gesteld?! Ik ben er in ieder geval inmiddels wel klaar voor/mee!
4 mei .. Vind het wel snel gaan nu! Bij de eerste ons ik de weken echt voorbij kruipen.. Voor iedereen die nu in de laatste weekjes zitten, succes! En geniet nog even hihi..