hoi, ja echt wel kan ze toch niet in de poep laten liggen!? poep bijt bovendien ook heel erg in de huid. Misschien idee om in bed te verschonen even onhandig maar het lukt wel. gr
Nog nooit voorgekomen dat ik het ruikte terwijl hij lag te slapen.... Mocht het wel voorkomen dan maak ik hem er echt niet voor wakker... thijmen is een erg moeilijke slaper en ik ben al lang blij als hij slaapt. Slapend verschonen is geen optie want meneer word gelijk wakker.
Nee, dat doe ik dus echt niet. Als ze last heeft van de poepbroek wordt ze vanzelf wel wakker en dan verschoon ik haar uiteraard wel. Ik vind het zieliger om haar wakker te maken voor iets waar ze schijnbaar geen last van heeft dan haar te laten liggen.
ik laat haar ook zo liggen hoor, vind het wel sneu... maar ik dacht zelf als wanneer ze snachts hebben gepoept en nog even "door"slapen liggen ze er ook eventjes in..
Nooit gedaan. Nu wordt Lisa 's ochtends rond 6:30 ofzo wel eens wakker van een poepluier, dan verschonen we uiteraard wel, leggen haar weer in bed en ze slaapt weer verder
Ik maak hem niet wakker, maar verschoon hem zeker wel, hoor! Wil niet op mijn geweten hebben dat zijn billen helemaal kapot zijn de volgende dag. Laatst was het ook zo en toen sliep hij door het hele verschonen heen, dus we verschonen gewoon en zien dan wel
Lisa krijgt voornamelijk nog alleen borstvoeding en die poep irriteert helemaal niet. Als ik zou weten dat het zou irriteren zou ik haar inderdaad zeker wel verschonen. Of als het vaak gebeurt (poepen tijdens de slaap) van tevoren dik insmeren met creme
Het gebeurt eigenlijk nooit, maar als het zo is maak ik haar zeker niet wakker. Irem wordt sowieso ook 's nachts om de 3 uur wakker dus erg lang ligt ze er niet mee, en als ze er last van heeft laat ze het wel merken. Ze heeft nog nooit last gehad van geirriteerde billetjes oid.
Nee, maar ik zou ook niet weten hoe ik dat moet ruiken. Als hij slaapt laat ik hem met rust. Hij poept wel vaak in de vroege morgen en wordt daar dan wakker van. Mijn dochter heeft overigens nog nooit kapotte billen gehad, en die poepte ook wel in de slaap. Bijtende poep? Hier nog nooit gehad hoor...
madelief ruik ik soms als ik de kamer in kom hoor haha... moet er wel bij zeggen dat ze heeft oeten wennen aan de andere voeding, infacol en wennen aan nutriton dus ze poept vrij vaak en er zijn dagen bij dat het sterk ''ruikt'' voor de wat langere slaapjes rijgt ze zowiezo billencreme op ene keer slaapt ze ermee door, andere keer meld ze zich gelijk
Hier wordt ze vanzelf wakker van een poepbroek. Wordt ze dat niet zou ikl haar wel verschonen, zou het zelf ook niet lekker vinden om in de poep te slapen.
ik verschoon wel dan.. ook omdat het anders nog weleens lekkage op kon leveren, waardoor álles onder zat. En eigenlijk ook omdat vanaf het moment dat er tandjes in het spel kwamen, ze soms inééns van die bijtende poep had, waar ze maar kort in hoefde te liggen voor haar billen al kapot gingen... Daar was vooraf eigenlijk niets van te zeggen. De ene luier was niets aan de hand en de volgende waren haar billetjes vlammend rood.
Zoals ik al zei ga ik haar daar dus niet voor wakker maken, maar eigenlijk is het ook wel zo dat ik het echt niet door heb als ze poept in haar slaap. Als ze slaapt, slaapt ze en kom ik verder niet op haar kamer. Alleen als ik 's avonds naar bed ga steek ik even mijn hoofd om de hoek van de deur om te zien of ze nog goed ligt. Het kan dus zomaar zijn dat ze aan het begin van haar slaapje haar hele luier vol schijt, maar dat heb ik dus niet door.
Ja ik zou Julian dan wel verschonen. Als hij echt moe is slaapt hij daarna zo weer. Is weleens gebeurd. Maar het ligt wel aan je kindje of hij/zij daarna weer snel gaat slapen.
Ja hoor, als mijn zoontje heeft gepoept terwijl hij slaapt verschoon ik hem wel. S'nachts poept hij nooit. Maar als we bijv ergens heen zijn geweest, we komen thuis en ik ruik dat hij heeft gepoept dan verschoon ik hem direct. Inderdaad zoals al werd gezegd, zelf zou je het ook niet prettig vinden om in de poep te liggen. En ik word er ook niet bepaald blij van als alles doorlekt en de boel eronder zit. Gelukkig heb ik een vrij makkelijke slaper, dus veel last heeft hij er niet van.
Ik verschoon mijn kinderen als ze gepoept hebben. Mijn zoontje is sinds deze week ook poepzindelijk dus daar is het niet meer op van toepassing. Beide kinderen hebben vuurrode billen als ze te lang in hun poepluier liepen.
Hier wel, ze heeft al snel geirriteerde huid rond haar geslacht. Dus altijd wakker maken en verschonen. Ze is een buikslaper dus moet haar zowiezo omdraaien en dan wordt ze al wakker. Echter slaapt ze heeel makkelijk, dus gaat daarna gewoon verder.
Ik verschoon hem dan slapend in zijn bedje, laat hem echt niet liggen met een poepluier, dat bijt enorm! Zo zielig om ze te laten liggen met een volle, vieze luier.