Wat is jullie dagindeling?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mariebel, 8 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ik ben wel eens benieuwd wat jullie zoal op een dag doen als je niet aan het werk bent?! :D

Ik werk alleen op maandag en dinsdag dus de resterende dagen zit ik thuis..
    Het huishouden is ook wel een keer gebeurd, dus verders zit ik hier een beetje te surfen..

Groetjes Mariebel

2. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ik werk fultime in de zorg. heb dus wel wisselende diesten maar als ik dan een dag vrij ben ben ik druk met het huishoiuden bij houden en een keer naar een andere supermarkt om net dat ene lekkere een keer te halen en ben blij as ik even zit. :)

3. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik ben zeg maar fulltime huismama.
    Ik zorg voor Lieve en doe het huishouden.
    Verder doe ik een thuissutdie en die doe ik dan als ik alles aan kant heb wat ik moest doen en Lieve slaapt,anders doe ik t in de avond :)
    Genoeg te doen dus haha

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Eerst zag mijn dag er zo uit :
    half 10 tot half 17 werken
    eten koken
    afwassen
    douchen
    naar bed.
    In het kort samengevat...

Nu omdat ik in de ziektewet zit gedeeldelijk zit het er zo uit:

Half 8 tot 12 uur werken,
    Eten,
    Half 14 tot hafl 15 ff liggen op bed of bank,
    Boodschappen doen,
    eten koken,
    douchen,
    naar bed....rond half 23

5. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ik ben fulltime huismoeder. verder werk ik wel als gastouder thuis nu.

de hele dag ben ik bezig met me zoon van 13m onze hond, huishouden, op internet zitten thuis studie voor dokterassistente.

6. lima

lima Actief lid

10 jan 2007
    173
    0
    0
    Mijn dagen zijn eigenlijk heel verschillend.
    Zoals vandaag:
    van half 9 tot half 11 naar school, daarna meteen boodschappen gedaan. Even gesurfd en mail gecheckt. Gegeten. Huishouden: bed afhalen, wasje draaien, wasje vouwen, stofzuigen. Nog wat huiswerk of gewoon internetten/t.v. Dan eten koken, eten, afwassen. Vanavond even naar koopavond samen met m'n man en dan nog ff gezellig thuis zitten en dan naar bed.

Maar het is elke dag weer anders!

7. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Ik zit ook in de zorg, wisselende diensten. Als ik vrij ben slaap ik graag uit, beetje winkelen voor de komende baby, surfen op het net. Natuurlijk het huishouden en de boodschapjes. Verder nu wat minder fut dus vooral alles in heel langzaam tempo :oops:

Volgens jaar verhuizen we naar een eensgezinswoning (nu appartement) en ik verheug mij erop mij dan ook met de tuin te kunnen bezig houden, en met het kindje natuurlijk!

8. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Op maandag ben ik vrij en dan ben ik veel met mijn dochter bezig. Meestal gaan we 's ochtends een stuk wandelen of naar de supermarkt. Dan lunchen en dan slaapt ze meestal van 12.00 tot 14.00 uur. Vaak gaan we dan 's middags bij de overbuuf thee drinken en daarna lekker thuis frobelen en het eten voorbereiden.

Als ik zin heb nog een wasje weg vouwen en verder helemaal niets.

9. carla 2028

carla 2028 Actief lid

27 jul 2006
    228
    0
    0
    kinderverzorgster
    mijn dag:
    rond half 8 uit bed, ontbijten, dan me werkjes in huis doen, die ik die dag moet doen(doe elke dag wat), koffie drinken met me man, nog wat rommelen, eten, meestal een boodschapje doen, lekker niks doen, eten koken, dan heel de avond luieren, of nog een eindje lopen, en naar bed rond half elf.
    ik werk niet, heb wel een paar oppaskindjes voor paar uurtjes in de week. verveel me wel vaak. maar er komt als het goed is van de zomer een oppasbaby, erg leuk.
    mijn man is altijd thuis, want heeft een eigen bedrijf, dus heel gezellig!

groetjes.

10. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ma t/m vrijdag om 07.00 gaat die fijne wekker... Dan om 18.00 weer thuis. 's Avonds kleine huishoud dingetjes, verder beetje bankhangen en rond 22.30 naar bed
    Vrijdag vrij: Dagje van mezelf, doe huishouden, met vriendinnen op stap. Oftewel ik doe die dag waar ik zin in heb
    Zaterdag: Rommelen in huis, boodschappen 's avonds vaak naar vrienden of andersom
    Zondag: uitslapen en heel de dag lekker lamballen zonder verplichtingen en weer vroeg naar bed!

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik werk nu nog (fulltime), maar moet waarschijnlijk om bedrijfseconomische redenen binnenkort op zoek naar wat anders. Maar dat terzijde.

Doordeweeks draai ik 's avonds af en toe een wasje en dat moet uiteraard ook opgehangen worden (we hebben geen droger helaas). Verder uiteraard om de dag stofzuigen 's avonds (wij werken allebei overdag en hebben twee harige katten :p ).

In het weekend zaterdags eerst lekker uitslapen tot een uur of 9. Daarna ontbijten en de wekelijkse boodschappen doen, huis schoonmaken, kattebak de wekelijkse grondige schoonmaakbeurt geven. Vaak is er ook nog een berg strijkgoed wat weggewerkt moet worden. Misschien nog een wasje draaien en ophangen.

Daarna genieten van het weekend, af en toe winkelen, uiteraard vinden er 's weekends ook vaak familiebezoeken plaats. De zondagen zijn voor ons de relaxdagen. Lekker lang uitslapen (kan nu nog nu er geen kids zijn :D ) tot een uur of 11 en dan heerlijk ontbijten met een warm croissantje ham-kaas uit de oven, mjammie!

12. Hester

Hester Niet meer actief

Uhm... 46 uur per week werken en het beetje vrije tijd dat dan -na de huishoudelijke klusjes, boodschappen, sociale verplichtingen, familiebezoekjes, dagelijkse taken- overblijft lekker met m'n man doorbrengen of gewoon even thuis op de bank HEERLIJK :D (Ik kijk al erg uit naar mijn verlof ;) )

13. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Werk nu maar voor 50% en moest er ook even aan wennen..maar op mijn vrije dagen is het als volgt:

Uitlslapen, eten, douchen, kleine huishoudelijke dingen doen, internetten, middag slaapje (ivm BI, veel rust nodig) smiddags spreek ik eigenlijk altijd wel met iemand af, al is het een uurtje koffie leuten(moeder, vriendinnen), soms spulletjes kopen, en mijn man is ook vaak thuis smiddags ivm ploegendienst, dan gaan we samen ook nog even de deur uit! Koken, eten, en tv hangen! (donderdag aaf gym)
    Ik heb eigenlijk genoeg te doen! Als ik me verveel ga ik freubelen, filmpje kijken, extra huishoudelijke klusjes doen...

Straks wil ik een tijdje thuisblijven als mama, en dan wil ik misschien wel een thuisstudie gaan doen!

14. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    Op woensdag en vrijdag werk ik, de overige dagen begin ik om 7 uur met het voeren en mesten van de paarden, daarna is Danique aan de beurt, vervolgens ga ik schoonmaken e.d. tot het etenstijd is, daarna de paarden weer voeren en eventueel rijden, dan komt Danique weer en daarna is het weer etenstijd, s-avonds weer de paarden voeren en mesten, daarna zit ik of op de bank of er is wel één of ander vergadering waar we heen moeten.

15. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik werk niet,maar mijn dag ziet er ongeveer zo uit.

7.30 uur gaat de wekker.
    Maak de kindjes wakker en help Max met aankleden.
    Ontbijten en naar school.
    Als ik terugkom dan ga ik mijn 2 honden uitlaten.
    Opruimen en achter mijn pc.

Half 12 Max uit school halen
    Om half 1 komen Michelle en Jamie uit school.
    Middageten.

13.00 uur
    Max weer naar school brengen.
    Hond uitlaten.
    Boodschappen doen

15.15 uur

Max weer halen
    Michelle en Jamie zijn ook rond half 4 thuis.
    Kindjes gaan boven spelen of buiten of we doen een spelletje.

Eten koken
    19.00 uur gaan alle kindjes in bad.
    Nog even tv kijken en om half 9 naar bed

Daarna gaat mama lekker pjuteren of tv kijken en zo rond 23.00 uur laatste ronde met de honden en dan naar bed.....

16. Dushi

Dushi Niet meer actief

Ik werk 32 uur en op mijn part-time dag slaap ik iets langer, zit daarna de financiële zaken op de computer te doen. Beetje naar forums surfen, mail bekijken.

Daarna eventueel wat boodschappen, zoals brood (1x per zoveel weken) Etos en Blokker zaken (zaterdag's wordt je niet goed van de drukte).

Ik plan alle afspraken (dokter, tandarts e.d.) op mijn part-time dag.

Soms heeft nog iemand waar ik mee afspreek dezelfde dag vrij en duiken we de stad.

De twee katten worden uitgebreid geborsteld en nagels geknipt. Daarna een voetenbadje / masker voor mezelf 8)

Laatste tijd lees ik niet veel meer.... beetje jammer...

Al met al, het is gewoon mijn eigen vrije dag

:)

17. Patriciaaa

Patriciaaa Actief lid

19 jun 2005
    198
    0
    0

Waar is je derde hond gebleven?

:rolleyes:

18. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik werk maan-, dins- en donderdagen (momenteel halve dagen ivm bi-klachten).

De woensdagen en vrijdagen ben ik lekker met mijn dochter (als zij slaapt slaap ik ook) en gaan we naar buiten als het even meezit.
    Na het eten, en als dochterlief op bed ligt, nog een wasje als ik nog vut heb. Anders lekker hangen of bij vrienden langs.

Niet zo heel erg boeiend momenteel, maar heb niet zo veel energie!

Deel Deze Pagina