Wat is jullie droom auto?

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 7 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dankjewel! Ik ben er ook heel blij mee :)

2. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
  3. mamavan3meisjes

mamavan3meisjes Actief lid

8 feb 2015
    478
    0
    16
    NULL
    NULL
    Een Kia sportage hahaha we hebben nu een Kia carens en de sportage is helaas boven budget. Misschien eens 2e hands. Maar voor nu voldoet onze carens prima. Veder zou ik voor een van de nieuwste motoren van Yamaha gaan of Suzuki, wel eerst rijbewijs halen, maarja, als geld geen rol speelt kan dat prima :)

4. Knuffelmonster

Knuffelmonster Bekend lid

15 nov 2014
    792
    285
    63
    Witte volvo xc90 plug-in-hybrid

5. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Chevrolet Camaro!! :D:D Geil nog net niet op die auto :p maar dat is echt mijn droomauto.

Bijgevoegde bestanden:

6. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Een nieuwe rode volkswagen kever cabrio

7. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Audi Q5, Q7, A7 (audi gek) Porsche Cayenne idd prachtig!

Wat ontzettend lief Sdonya dat is ook mijn droomauto zolang om gezeurd maar niet gekregen omdat het een typische vrouwenauto is volgens mijn man en hij wil er ook in kunnen rijden.. Ik zie dat je kleintjes hebt past de kinderwagen makkelijk in de kofferbak?

8. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    We moeten drie autostoelen kwijt kunnen en een tweelingwagen met zitjes meenemen. Dat gaat helaas echt niet passen in de audi a3. Ik had hiervoor een seat ibiza en die is vergelijkbaar qua ruimte. Het pastte echt niet. We hebben onze Golf 6 (ook sportuitvoering) ingeruild voor een gebruikte Touran Highline met echt alle mogelijke opties. Zoals een standkachel. Hoef nooit meer te krabben ;) Meedraaiende xenon koplampen etc etc. En laten tunen op verbruik. Van 1:10 naar 1:16 gegaan. Ook de versnellingsbak is getuned (automaat) dat die beter loopt, Sneller schakelt en niet zo heen en weer gaat. Als je 50 reed dan schakelde hij constant heen en weer tussen de 3 en de 4. Het schakelen was ook echt met een klap. Bij een koude motor trok hij ook gewoon door naar 2500 toeren. Echt zo slecht voor de motor! Daarnaast wat andere aanpassingen aan de turbo, koppeling, vliegwiel en nog wat dingen om de motor optimaal te laten lopen. We zijn daarmee op 240 pk uitgekomen. Origineel 170. Belangrijkste reden voor het tunen was het verbruik en het optimaliseren zodat een aantal dingen die snel kapot gaan weggevangen worden. Het vliegwiel bijvoorbeeld kan nu niet meer kapot doordat die vervangen is voor een vast vliegwiel. Een tweemassa vliegwiel vervangen kost al €1100 euro. Dus je steekt er een paar honderd euro in maar het verdient zich zo terug in de brandstof en de onderdelen die langer heel blijven.

9. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Eentje met 4 wielen en een leuk kleurtje? Ik heb echt niets met auto's.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mercedes G 63 AMG 😍

11. yaro

yaro Niet meer actief

Volvo XC70 cross country

12. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.880
    5.137
    113
    Tesla!
    Maar ik zou ook geen nee zeggen tegen een Porsche Cayenne :p

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Een volvo c30. Alleen dat ding heeft zo weinig ruimte. Dus geen doen ;)

14. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Volvo XC90

15. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Dit dus :D

16. SDonya

SDonya Niet meer actief

Mijn man heeft een sline uitvoering met sportstuur gekocht dus heeeel vrouwelijk is die zo niet meer, misschien krijg je hem zo overgehaald:p

Het ligt eraan wat voor kinderwagen je hebt. De stokke scoot past er precies in! Ik heb nu een stokke xplory en dan haal ik die klep eruit zeg maar.

17. SDonya

SDonya Niet meer actief

Aawhh nee dat gaat inderdaad echt niet passen!

18. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Als geld geen rol speelt wil ik een camper. Of een busje dat om te bouwen is tot camper :p

19. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Audi R8 :D

20. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Ford Focus ST of een Mustang.
    Hopelijk komen we ooit nog in de mogelijkheid voor een Focus ST dus dan wordt de droom auto een Mustang.

Deel Deze Pagina