Kan de afb niet plaatsen, maar ik vermoed dat het zoiets zal worden 😍 https://i.ytimg.com/vi/zn4xDZCvE68/maxresdefault.jpg
Een Kia sportage hahaha we hebben nu een Kia carens en de sportage is helaas boven budget. Misschien eens 2e hands. Maar voor nu voldoet onze carens prima. Veder zou ik voor een van de nieuwste motoren van Yamaha gaan of Suzuki, wel eerst rijbewijs halen, maarja, als geld geen rol speelt kan dat prima
Audi Q5, Q7, A7 (audi gek) Porsche Cayenne idd prachtig! Wat ontzettend lief Sdonya dat is ook mijn droomauto zolang om gezeurd maar niet gekregen omdat het een typische vrouwenauto is volgens mijn man en hij wil er ook in kunnen rijden.. Ik zie dat je kleintjes hebt past de kinderwagen makkelijk in de kofferbak?
We moeten drie autostoelen kwijt kunnen en een tweelingwagen met zitjes meenemen. Dat gaat helaas echt niet passen in de audi a3. Ik had hiervoor een seat ibiza en die is vergelijkbaar qua ruimte. Het pastte echt niet. We hebben onze Golf 6 (ook sportuitvoering) ingeruild voor een gebruikte Touran Highline met echt alle mogelijke opties. Zoals een standkachel. Hoef nooit meer te krabben Meedraaiende xenon koplampen etc etc. En laten tunen op verbruik. Van 1:10 naar 1:16 gegaan. Ook de versnellingsbak is getuned (automaat) dat die beter loopt, Sneller schakelt en niet zo heen en weer gaat. Als je 50 reed dan schakelde hij constant heen en weer tussen de 3 en de 4. Het schakelen was ook echt met een klap. Bij een koude motor trok hij ook gewoon door naar 2500 toeren. Echt zo slecht voor de motor! Daarnaast wat andere aanpassingen aan de turbo, koppeling, vliegwiel en nog wat dingen om de motor optimaal te laten lopen. We zijn daarmee op 240 pk uitgekomen. Origineel 170. Belangrijkste reden voor het tunen was het verbruik en het optimaliseren zodat een aantal dingen die snel kapot gaan weggevangen worden. Het vliegwiel bijvoorbeeld kan nu niet meer kapot doordat die vervangen is voor een vast vliegwiel. Een tweemassa vliegwiel vervangen kost al 1100 euro. Dus je steekt er een paar honderd euro in maar het verdient zich zo terug in de brandstof en de onderdelen die langer heel blijven.
Mijn man heeft een sline uitvoering met sportstuur gekocht dus heeeel vrouwelijk is die zo niet meer, misschien krijg je hem zo overgehaald Het ligt eraan wat voor kinderwagen je hebt. De stokke scoot past er precies in! Ik heb nu een stokke xplory en dan haal ik die klep eruit zeg maar.
Ford Focus ST of een Mustang. Hopelijk komen we ooit nog in de mogelijkheid voor een Focus ST dus dan wordt de droom auto een Mustang.