Ja dan heb ik ook 100x liever onze ford 😄 Het ergste vond ik de drempels in die fiat 500.. Net alsof er helemaal geen vering in die auto zit haha 😂 Maarr.. Mooi is hij zeker ☺️
Een audi RS6 en dan zonder embleeen etc erop. Een ruime gezinsauto en dan stiekem een wolf in schaapskleren. Hebben nu een klein broertje de A3 En van een klassieker de Porsche Speedster en dan de cabrio versie, vind de lijnen van die auto erg mooi.
Ik heb geen auto dus zou EEN auto al heel wat vinden. Als ik nu een auto mocht uitkiezen, wilde ik een zuinig rijdende, niet te grote, wendbare auto, met wel redelijk veel pk's en genoeg kofferbakruimte en een A, B of C energielabel. Airco, stuurbekrachtiging, handgeschakeld. Daar heb ik even op gezocht op de website van de ANWB en dan blijkt dat ik een VW Golf 1.4TSI (110KW/148 pk) Act Business Edition wil Dus dat dan haha. Zou zo'n metallic 'night blue'- of aubergine-achtige kleur heel gaaf vinden. Zo dus:
Ik zou als geld geen rol speelde voor ee. Aston martin DB9 gaan. Of een tesla om het iets milieuvriendelijker te houden 😇 Maar hier helemaal geen auto, die ik nu met een kindje wel begin te missen.
We heb en deze mooie jongen nog in de opslag, nog 1,5 jaar wachten en dan is hij 40 jaar! We gaan hem flink opknappen natuurlijk