Dat is ook wat ik dacht over die kinderen: wat als ze terug in de maatschappij zijn, hoe gaan ze dan om met vriendschappen en relaties? Ze hoeven/kunnen zich niet hechten aan al die mensen die ze ontmoeten. Zullen ze latere vriendschappen nog wel op waarde schatten in de wetenschap dat nieuwe contacten zo gelegd zijn? Maar dan denk ik meteen weer: ieder kind heeft wel wat, een tekortkoming. Dus ja idd het zijn voornamelijk de beren die we zien, helaas..
Ook al mag ik niet klagen over t leven...zijn er altijd dromen.... Een tweede kleintje.... Een wereld reis maken.... Een jaartje niet werken en alleen maar genieten van mijn gezin, iedere avond de tijd hebben om heerlijk te koken, smiddags lekker een uur te lezen en heerlijk te sporten... Oja en ooit zou ik wel echt een paar jaar in het buitenland willen wonen, andere culturen en gewoontes verder ontdekken... En blijven dromen van nieuwe dingen....
Een droom die eind september in vervulling gaat : eindelijk uit de schulden * vriendlief zijn bedrijf over de kop gegaan , scheiding , zelf met de pet naar gegooid etc... Nu keihard geknokt baan gevonden , vaste aanstelling gekregen etc* Dus dan eindelijk echt aan ons leven beginnen !! Veder willen we heel graag verhuizen zodat we voor een tweede kindje kunnen gaan. Veder ben ik een gelukkig mens
Mijn droom voor dit jaar? Dat mijn vader weer beter gaat worden. November geopereerd aan slokdarmkanker. Na twee weken naar huis. Kankervrij en een geslaagde operatie. Twee dagen thuis en nu al weer 21 dagen op de IC in zorgwekkende toestand wegens complicaties. Hij heeft het zwaar... Onbegrijpelijk. Waarom? Kan me geen leven voorstellen zonder hem. Zijn ziekzijn heeft ons zo nader tot elkaar gebracht. Waar eerst een moeizame relatie was, is nu ruimte voor begrip en goede gesprekken. Dit kan gewoon nog niet voorbij zijn. Dat mag niet! Hopelijk gaat z'n situatie de komende week vooruit en mag hij eindelijk die beademingsslang uit z'n keel en kan hij weer praten.
heb er ook nog wel een paar 1 dat ik eindelijk niet meer elke dag moe ben 2 dat mijn kinderen eindelijk hun trauma kunnen verwerken en weer zichzelf kunnen zijn 3 dat ook ik dit trauma kan verbannen en verwerken 4 een leuke betrokken man treffen 5 nog een keertje zwanger zijn en als ik de jackpot win zou ik heel graag een hotel beginnen
Mijn droom is om wat gelukkiger te worden. In juni besloten bij mn man weg te gaan met de kids om div. redenen. Na een half jaar bij mn ouders te hebben gewoon nu eindelijk een eigen huisje gevonden voor mij en de kids, tussendoor mn vader overleden en per 1-1 mn baan kwijt. Maar met het nieuwe huisje begint het zonnetje toch weer een beetje te schijnen. Nu nog een leuke nieuwe baan en dan maar weer zien. Mijn grootste en dieptste droom is dat mijn man hulp gaat zoeken en verandert in de man waar ik ooit voor gekozen heb, zodat we uiteindelijk als gezin verder kunnen.....dat zou ik heel graag willen, meer dan wat dan ook.
Dat mijn oma nog jaren bij ons blijft in gezonde toestand en onze dochter later als ze ouder is fijne herinneringen aan haar heeft. Een tweede kindje, of misschien zelfs wel drie als dat ons gegund is. Dat we allemaal gezond blijven en vriend en ik van elkaar blijven houden tot we 80+ zijn. Een mooi geld bedrag winnen zou mooi zijn, maar is niet van levensbelang en staat dus onderaan.
Wat ontzettend naar, heel veel sterkte! Hier hopen wij alleen maar dat 2015 het jaar van afscheid nemen van mijn ongeneeslijk zieke vader....Hij kan bijna niets meer, maar blijft maar leven, onmenselijk voor hem, moeilijk om te zien en mee om te gaan voor ons. Mijn wens is dus dat hij spoedig rustig mag inslapen.
Leuk topic!! Mijn droom op dit moment is dat ik weer eens pijnvrij word. Zit nu al bijna een jaar met constante pijn door dystrofie in mijn arm/hand. Nu van de week ook nog eens te horen gekregen dat ik een hernia heb. Pijn pijn pijn, ik heb er meer dan genoeg van! Ik wil zo graag weer eens aan het werk en me niet zo nutteloos voelen! Verder is mijn grote droom om een kattenopvang te beginnen. Daar heb ik hier al meerdere malen over verteld haha. En ik wil nog eens heel graag naar een thuiswedstrijd van Liverpool samen met mijn oudste zoon.
Ik wil ooit graag van mijn ZP verslaving afkomen... Verder droom ik al van jongs af aan van een eigen camping. Grappig genoeg zou het nu weliswaar financieel wel haalbaar zijn, maar word ik al moe bij de gedachte aan hoeveel werk dat wel niet is... En tenslotte: ik zou heel graag weer eens mijn moeder kunnen bellen. Gewoon voor wat advies, even dollen (we konden heel erg lachen samen), en om haar stem weer eens te horen. Helaas is zij in 2011 overleden. Ik mis haar nog elke dag.
Een kindje voor mijn beste vriendin. En voor mezelf: Mijn werk vreet energie Dus ik wens een baan, met leuke collega's, waar ik wel met plezier naar toe ga...
Dat al mijn dierbaren en ik gezond en heel gelukkig oud mogen worden met mekaar zonder al te veel grote zorgen zoals in het verleden. 🙏🙏🙏