hihih nou me broodje bapoa tick is nog niet geheel verdwenen maar kom er niet meer me bed voor uit,wissel nu wat meer af,zit nu nog op 3a4 broodjes bapoa per dag en dan manderijntjes en komkommer met paturain ooh en kaas,ja dat at ik eerst nog netjes op brood,nu snij ik dikke plakken af van de grote bonk kaas kaas en kaas,kan je me nog steeds voor wakker maken
Grappig al die dingen te lezen mijn tik is Melk! dat ik normaal dus nooit drink! als ik een liter in een jaar drink normaal is dat veel en nu 1 liter per dag minstens! Verder fruit(vooral banaan manderijn en kiwi) en fruitsappies van die verse van de AH liefs kiwi sinasappelsmaak of die smoothies (vruchtensap met yogert) Normaal ben ik echt een snaaierd dat heb ik nu minder tot bijna niet ik eet 3 x daags en vul t verder aan met sapies en melk! Heel in het begin had ik een oude kaas manie die is nu weer minder!
voor dat ik wist,dat ik zwanger ben had ik eigenlijk al een vermoeden dat t raak is. want kreeg ineens zomaar zin in pindakaas met stukjes mmmmhhh kan het glas zo leeg eten gewoon met n lepel hahaha heb er nog steeds last van en dan ben ik nog aan t begin van de zw.sch. wie weet wat er nog allemaal op me pad komt oh ja ook veel zin in warme melk met honing lekker lekker
Momenteel heb ik een yoghurt en citrusvruchten (sinaasappels en mandarijnen) tic! Echt waar, het is niet aan te slepen
yoghurt met vla en een beetje rabarbercompote... of yoghurt met een beschuitje en een beetje jam... of yoghurt met fruit er door... kortom: yoghurt
beschuit met rose/witte muisjes (blauw/wit vind ik niet lekker )en yoghurt met qreusli. En zuivel afwisselend melk,mona yoghi en boerenland karnemelk en kwark het liefst volle met een smaakje jammie =P~
Heb al een paar dagen zin in salmiak lolly's! Maar pak het niet omdat drop ook slecht is dus denk dat ook..?
hoi blackeyedgirl Waarschijnlijk zit er geen verschil in maar ik proef het wel maar ik heb dan wel last van meer rare dingen hihihi Ik roep al met al die roze/witte muisjes zal het wel een meisje worden. Ik heb ook dat ik ineens enorme trek heb in bepaald avondeten. IK MOET vanavond rauwe witlof met aardappels eten het vlees maakt me dan weer niet uit. wel raar want ik was vroeger echt een vleeseter. Maar heb dan vaak geen puf om op pad te gaan zeker niet met die kou. Wel goed op zich want anders zou ik wsl veel meer eten dan nu