Hoi meiden, Ik ben nu echt bezig met de laatste loodjes. Alles gaat nog prima, maar ik heb (zoals zoveel) wel problemen met slapen, m'n buik zit dan behoorlijk in de weg. Ik kan alleen nog maar op m'n zij slapen. Ik leg dan een kussen onder m'n buik ter ondersteuning, en een kussen tussen m'n benen. Maar als ik op m'n zij lig gaat na een tijdje m'n kont slapen! Nou ja, echt slapen is het niet, het is meer een dof, dood gevoel. Weten jullie hier een oplossing voor? Hetzelfde heb ik bij de schouder waar ik op lig. Ik moet me dus erg vaak omdraaien, en kom gebroken m'n bed uit.
O, wat herkenbaar, ik heb het ook maar dan meer in me heup dus echt waar je op ligt en dan trekt het naar de zijkant van me been, een dood gevoel inderdaad en ook in me schouder. Ik heb al een zacht tuinkussen onder mijn hoeslaken gelegt en veel kussentjes om me heen. Ik maak ook steeds van die hezeslaapjes ben elke 1,5 ä 2 uur wakker en dan moet ik me weer omdraaien of even uit bed. Ik ben nog niet zolang zwanger als jij dus dat belooft nog wat. Helaas de goude tip heb ik niet voor. Sterkte met de laatste loodjes.
Niets aan te doen helaas hoort het erbij. Ik heb afgeknelde benen snachts en krijg soms geen lucht.. ga op links liggen dan kan ik niet slapen ga ik op rechts liggen verga ik van de pijn omdat t steeds aan die kant afknelt vervolgens op me rug heb ik t te benauwd! en zo gaat t de hele nacht door haha draaien en doen.. mopperen.. kussens goed doen.. deken goed doen.. paar keer naar de wc tussen door ineens klaar wakker dan ook.. hihi.. tis echt ff de laatste periode waar je door moet. en dr is niets tegen behalve bevallen
Ik heb het ook, maar dan in mijn rechter bovenbeen. Er zit wel gevoel in als je er over wrijft, maar het voelt wel verdoofd. Ik heb het niet alleen als ik in bed lig, maar ook gewoon gedurende de dag. De ene dag minder dan de andere gelukkig. Heel lastig. Moet nog 5 weekjes, dus nog even volhouden.