Wat is jullie engste spookervaring?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 18 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja ik heb ook wel zin in een verhaaltje :)

2. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa donker, zou dit niet moeten lezen maar het topic trekt gewoon! Ik maak gelukkig nooit wat mee. Ja dat denk ik als ik mijzelf wel eens gek maak, ga je genoeg dingen inbeelden. Schiet me ineens tebinnen dat ik een keer wakker werd van iemand die aan mij voet zat, heb daarna opgekropt in bed gelegen en niet meer geslapen. Had daarvoor de grudge gezien en droomde net over dat meisje. Maar dat ik het gevoelt heb weet ik zeker brrr. Ook een keer het gevoel gehad mijn oma bang was, even later vertelde mijn moeder het verhaal dat ze was astig gevalen door jongeren op haar werk, en ze dus erg bang was. Mijn gevoel klopte dus! Verder heeft mijn broer glaasje gedraait en daar nog altijd last van, hij heeft mij ook op mijn hart gedrukt dat ik dus nooit maar dan ook nooit mochtr doen. Maar ik geloof dat er meer is, en ik geloof dat als je er niet strekt genoeg voor bent qua geest, dat je weet dat je ertegen kunt moet je het niet doen. Dat laastste dus weet hoe gek ik mezelf kan maken.

3. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Wat een enge verhalen zeg, brrr

4. Tin

Tin Lid

30 nov 2009
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een heerlijk topic!

Ik zat in augustus wat foto's te maken van de kat achter in onze tuin waaronder deze. Boven de schutting is wat te zien (heb de foto even bijgesneden ivm privacy) Weten jullie wat het is? Is dit zo'n 'orb'?

Bijgevoegde bestanden:

5. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Hilarisch!:D ' mijn stroom tikt me ook wel eens op mijn schouder'

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Okee... Dit topic had ik beter vanmiddag kunnen lezen ipv nu vlak voor het slapen... Krijg van sommige verhalen echt kippenvel..

7. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Ik heb een paar keer slaapverlamming gehad.
    Brr dat is is eng,gelukkig het afgelopen jaar niet meer.
    Maar heb een tijd gehad dat het heel vaak achter elkaar dat ik niet meer durfde te slapen.
    -Paar jaar geleden in me oude huis slaapverlamming gehad keek door het raam in die verlamming en zie in de tuin 6 mensen aan tafel zitten en er was geen tafel.
    -De laatste keer ben ik me echt rot geschrokken met zo'n aanval.
    Ik sliep net en wilde wakker worden wat niet lukte en loop op de gang en struikel en val elke keer weer ,ik wilde weer naar me bed toe was zo zwaar om me bed in te komen terwijl ik er natuurlijk in lag:(Werd hijgend wakker met hartkloppingen.

In me oude huis 1 keer een man gezien die naast me bed stond,maakte me man wakker en die zei je bent gek ga slapen.
    Op dat moment me onder het dekbed verstopt en voelde een tinteling over me benen gaan.zo 5 minuten.
    Vond het zo eng.

Toen mijn dochter net geboren was sliep ze op me kamer,lag ook te slapen en hoorde heel hard mijn naam in me oor.(mannen stem)
    Dus ging bij me dochter kijken lagen haar dekens over haar gezicht!

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb dit ook wel eens... Twijfel altijd of het wat is

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik geloof wel dat er meer is.. Maar sommige verhalen hier kan ik gewoon niet geloven...

Een pop die loopt en je probeert te wurgen???:) mijn dochter is 3 en gelooft dat er vissen in haar bed zitten die haar benen op eten, laatst stond er een paard in haar kamer en ook die wou haar opeten.
    Daar gaat ze volledig in op en ze gelooft dat het echt is..

Het pop verhaal klinkt mij meer als dat in de oren..
    Als zoiets echt zou gebeuren neem je als moeder toch wel wat meer actie dan alleen de pop in de kast gooien..;)
    Ik denk dat ze dan rijp was voor het psychiater na het zien van zoiets..
    Als ik zou zien dat mijn kind wordt gewurgt door een lopende pop........ veeg mij maar op.

Ik heb zo'n flauw vermoeder dat er hier heel wat dames reageren die stiekem zitten te lachen om de reacties die er op hun verhaal komen en dat mensen het geloven.

En nee niet iedereen! Want ik geloof in energieen en aanrakingen etc. Ook schimmen..

Als het zo echt was geweest, dat je geesten werkelijk ziet lopen/zitten/staan was er allang bewijs voor geweest toch?!

Ik maak niemand belachelijk, echt niet.. Maar sommige verhalen geloof ik gewoon niet..

De andere verhalen vind ik wel erg interessant.
    Ik heb zelf ook het 1 en ander meegemaakt en gezien.. onverklaarbaar en toch in mijn ogen zo echt.

10. Delta

Delta Niet meer actief

klopt wel tamale, ben het met je eens.
    ik zelf heb niet echt wat gezien/gemerkt. soms voelt het alsof iemand op mn schouder/rug tikt, maar dat heeft iedereen wel eens? misschien een spiertje of zo.
    verder nee.. ik geloof ook wel dat er meer is tussen hemel en aarde, maare verder? ik weet t niet.. nooit gezien/meegemaakt

maare, wat heb jij dan gezien en meegemaakt, wat onverklaarbaar is in jou ogen.

11. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Tja daar zeg je natuurlijk wel wat maar ben er zelf wel van overtuigd dat bepaalde speciale voorwerpen energie van iemand kunnen vast houden en je daarmee wel een entiteit in huis kan halen en dan heb ik het niet over het overnemen van een pop maar gewoon 'gezellig spoken'in huis.

12. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Als ik dit zo lees dan lijkt me dit logischer als dat me vader naast me stond.
    Ik lag te slapen en hoorden voetstappen die naar me bed kwamen. Alle ramen zaten dicht en de slaapkamerdeur was ook dicht. Ik hoorden me naam 2x en toen een hele koude bries.
    Maar ik lag zo verlamd in me bed van angst kon me niet bewegen , me hart ging heel snel en zweet gutste van me af .
    Uiteindelijk me Bed uitgegaan snel me spullen gepakt en op de fiets naar me moeder gegaan. Daar aangekleed gedoucht etc.

Toen dacht ik dat me vader naast me stond , hij was toen net 1.5 maand overleden. Vond het in iedergeval heel erg eng. Was zown raar gevoel.

Ook heb ik nog wat meegemaakt met me vriend in zijn vaders huis. Wij hebben daar een jaar gewoond. In de venster bank stond een oud radiootje waar de stekker van afgeknipt was , waar de batterijen uit waren. Dit was het radiootje van me schoonmoeder.
    Op een avond gaat dat ding aan , het knopje was ook nog om van off naar on. Wij keken elkaar aan , en hebben dat ding uit gezet. Uiteindelijk tot 3 x aan toe aan gegaan.

Of de tv die ineens aan gaat , en weer uit en weer aan.
    Heel vreemd.

Toch heb ik er bijna nooit last van gelukkig. Vind het door me eerste "ervaring" heel eng. Ben nog nooit zo bang geweest , heel raar gevoel van binnen.

Oh ja en nu nog slapen :p

13. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Oh nog wat leuks...

Mijn stiefmoeder wilden juist dat me vader bij haar kwam. Maar dit gebeurde niet.
    Maar ze heeft van die lampjes naast haar bed waar je op moet tikken gaan ze feller schijnen of minder.

Nou die lampjes gingen al een paar dagen als een gek tekeer.
    Ze dacht echt dat me vader bij der was. Is ze er achter gekomen dat het nachtlampje op haar telefoon stoorde die ernaast lag hahahaha.

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik geloof wel dat het energie vast kan houden en dat het kan spoken.
    Zelf heb ik ook dingen gezien en gevoeld.

Maar een pop die gaat lopen en iemand probeert te wurgen??? Ik denk dat ze iets te vaak chucky heeft gekeken.
    Als dit echt was, was het vast niet de eerste keer en ik heb nog noooit een bericht gezien waarin zoiets dergelijks stond.

15. tuc

tuc Niet meer actief

hmm mijn verhaal is niet zo spannend als wurgende poppen, maar goed:D

Op mijn werk stond een keer een theeglas op een tafel middenin de ruimte waar niemand was. Ik was de enige in de ruimte en stond op een meter of 2 afstand. Ineens knapt het glas zo uit elkaar.
    Nu ben ik erg nuchter en geloof ik niet in spoken en niet aardse dingen;) maar dacht deel het toch even.

16. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Je maakt mij dan nu wel heel erg nieuwsgierig wat jij dan hebt gezien:p

17. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Dat kan gewoon een glas zijn waar waarschijnlijk al een klein breukje in heeft gezeten en dat de warmte van de thee de glas heeft laten knappen.....:D

18. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Oh en heb nog een verhaal haha.
    Mijn beste vriend is tiener vader (nu 25) toen zijn dochter 3 was (nu 8 bijna 9) .
    Zijn dochter had een slaapkamer boven in het huis bij zijn ouders , hij sliep toen de tijd in een aangebouwde schuur beneden opgebouwd tot appartement.

Elke keer als hij haar naar bed bracht ging ze zwaaien en lachen naar een hoek in de kamer. Hij vroeg elke keer wat zie je dan wie zie je dan. Nou zij zei dat er een hele lieve meneer in der kamertje stond die slaapliedjes zong.
    Nou ja hij heb aan niemand iets verteld. En gaan een paar weekenden over heen.

Hij ligt in zijn eigen kamer te slapen en wordt vaker van getik in zijn kamer. Hij kijkt ziet die een schim/ persoon die op zijn opa lijkt voor het raam staan tikken.
    Hij was best bang en dit gebeurde een paar dagen,
    Maar geloof me het is een "stoere" man en hij heeft het aan niemand verteld.

Gaat hij naar een verjaardag van zijn schoonzus haar moeder. Die riep hem mee naar buiten. Ze zegt ik moet je wat vertellen , heb je rare dingen meegemaakt. Hij vertelde alles voor het eerst aan haar. Toen zei ze dat is idd je opa , hij komt je waarschuwen hij waakt over *dochter* en er gaat iets ergs gebeuren.

Nou 3 weken later mocht hij zijn dochter niet meer zien voor een jaar. Rechtszaak in rechtzaak uit. En is ze dochter gevallen met fietsen had ze der arm gebroken.

Toeval ?!

Ik vertelde hem van mijn ervaring en zo vertelde hij het mij niemand weet dit veder bang dat niemand hem geloofde

19. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland

Sorry maar een lopende wurgende pop??
    Als het zo was dan had je moeder hem/haar toch wel ritueel verbrand ipv in een kast met slot erop wachtend om aan een volgend slachtoffer te geven?!?!?!?!?!!!

20. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Blij dat je het zegt, was al even bang dat ik de enige was die het dacht. Okee, heb zelf dus best een aantal dingen meegemaakt waarvan ik weet dat die onder het paranormale vlak vallen.... maar wurgende poppen??? Er kunnen vast heel nare entiteiten zijn, geloof ik absoluut. maar dit verhaal.. neh..

Deel Deze Pagina