Hmm hier dat we gezellig in de woonkamer zaten en me pa die was koud en zat te praten maar wij hadden zo iets van tegen wie praat hij naja we konden roepen wat we wilde maar reageerde niet en t huis werdt gewoon steenkoud ik en me ma zijn naar bed gevlucht
Hahah!Heb ze ooit al eens verteld hier.. Ik geloof er zelf bijna niet meer in naar mate de tijd verstrijkt.. Vroeger ( echt jaaaaaren geleden )ooit eens glaasje gedraait, leuk.. maar er gebeurde niks! Was bij mijn ouders thuis, wel overdag. Vriendinnen gingen naar huis en allemaal min of meer teleurgesteld dat er niks gebeurde. Ongeveer een half uur na hun vertrek hoor ik in de gang iets vallen, toen ik ging kijken was er van de vier fotolijsten aan de muur ( ik, mijn zus en broers ) alleen mijn foto van de muur gevallen. En in duizend stukjes op de grond. Toen ik die avond in bed lag, lag ik op mijn buik een boek te lezen en 1 pluk hing nog voor mijn gezicht.. Ik voelde me al niet helemaal op mijn gemak en ineens werd die pluk haar opzij geveegd. ( klinkt heel fout, i know ) Ik heb mezelf als een gek voor het hoofd geslagen, om ' het' van me af te slaan. Het was geen wind, mijn lok leek echt opzij te worden gedrukt. Ook nog eens omhoog natuurlijk omdat ik met mijn hoofd naar beneden keek. Toen ging ik liggen en liet de lamp aan omdat ik alle kleuren scheet. Deken tot over mijn oren en proberen aan iets anders te denken. Had mijn basketbalshirt aan mijn schuine dakraam hangen, raam zat dicht en nergens tochte het.. TOen begon ineens dat shirt te draaien aan de kledinghangen. ( zo'n winkel hanger waarvan je het ijzeren haakje kan draaien ) Ben als een gek naar beneden gerent en heb gesmeekt of het op kon houden. daar is het volgens mij ook bij gebleven, kan me iniedergeval niets herinneren van daarna. En hetgene wat het kortst geleden is, was na de geboorte van mijn oudste dochter. Ze was heel onrustig die avond en we probeerden haar de fles te geven in ons bed.. Die wou ze niet voor het eerst in haar leventje en ik moest naar de wc dus ik geef haar aan mijn vriend. Ik sluit de deur van de slaapkamer ,loop de gang in, doe de deur dicht in de wc en ga zitten. Ik was klaar en hoor voetstappen in de hal, ik was verbaast want ik hoorde mijn dochter nog krijsen. Hij liet haar toch niet alleen? Ondertussen afgegen en gaan staan. In de hal was de lamp niet aan maar de lamp in de wc scheen flauw licht door het raam en in de deur van de wc zat bovenin een raam, zo'n raam met bobbelig glas waar je dus niet helder doorheen kunt kijken. Ik keek en met dat ik die voetstappen hoor zie ik iemand voorbij lopen, iemand die op het moment dat hij in beeld is voor mij, mij aankijkt en op het moment dat hij bijna uit beeld is, weer voor zich uit kijkt. Ik roep mijn vriend en zeg: wat ga je doen?? Daarna was ik geirriteerd want hij reageerde niet, omdat hij richting de keuken liep, liep ik daar ook heen... Hij was nergens te bekennen! Daarom liep ik weer terug naar de slaapkamer en ja hoor, daar zat hij nog gewoon met ons dochtertje... hij was helemaal de slaapkamer niet uitgeweest!!! Ik vind het tot op de dag van vandaag nog vreemd... Hoe en wat is dat nu geweest? Ik ben heel nuchter en geloof niet snel iets, maar dit was zó echt. Toch was ik niet bang... Maar dat komt denk ik omdat ik dacht dat het mijn vriend was. Daarna was ik wel even euh.... diep geschokt zeg maar.. En toch begin ik er aan te twijfelen..
Godzijdank! Ik was echt bang dat ik na mijn ongeloof over the real chucky, het hele forum over me heen zou krijgen. Maar nee idd, zoiets gaat er bij mij ook niet in.
en daarna nooit meer gezien tamale ? lijkt me zo eng en zou alsnog kippenvel krijgen en savonds nooit meer alleen naar de wc durven gaan............
Nee eigenlijk niet!! Ik heb daarna ook een hele tijd de lamp aan gehad. Begrijp me niet verkeerd, want ik ben echt een schijterd. Nadat ik paranormal activity heb gezien, heb ik 3 weken het gevoel gehad alsof er iemand aan mijn bed stond Brrr.. Wat een rot film!! En toch viel mijn reactie op die ervaring in de wc mee. Ik ging heel snel excuses verzinnen: Het was laat, ik was moe. Hal was toen niet verlicht, blabla. Vind het heel ongelooflijk. Zelfs mijn eigen verhaal. Overal is een antwoord op denk ik dan.
Ik moet wel zeggen dat ik heel gevoelig ben voor dingen aanvoelen.. Voordat mijn vriend een motorongeluk kreeg heb ik zijn sjaal om gedaan en zei ik tegen mijn schoonzus: M heeft een ongeluk gehad.. 5 minuten later belde hij op! Hij had indd een ongeluk gehad. Oma in het ziekenhuis, ook dat zei ik een half uur eerder tegen mijn vriendin. Heeeel vreemd.
Op mijn werk hoor ik tijdens de nachtdienst elke keer op het zelfde tijdstip voetstappen en stoelen schuiven in de huiskamer terwijl alle clienten in.bed liggen en slapen Mijn collega's horen dit ook...elke nacht op dezelfde tijd
En een kennis van mij ging eens naar een paranormaal iemand en.die zei tegen haar "ik moet van je( overleden) opa zeggen dat hij vraagt of hij er weer uit mag, hij vind het veel te donker" Had ze ze dag ervoor zijn foto in haar nachtkastje gelegd
En zelf was ik een keer 's avonds onderweg naar mn ouders ( lopend ) Net voordat ik de straat in.liep zag ik het beeld voor me van een doodgereden kat maar er lag niks toen ik 3 uur later terug liep, lag er precies op dat punt een doodgereden kat
haha ja die film, ik vond hem vet! nergens last van gehad zou wel weer bang worden van iets in mn eigen huis.. brrr oh ja, ik ging een keer om 5 uur ochtend een luier pakken voor mn dochter, en deed het licht aan in haar kamer en had hem volgens mij weer uit gedaan, omdat ik nog dacht; ik doe hem uit, want kom niet meer terug. wilde ik naar de wc gaan, zag ik dat lampje branden, ik dacht; huh heb m toch uit gedaan? want ik stond er nog wel bij stil om m uit te doen op dat moment. njah het zal wel misschien toch vergeten, geen idee.......
Geweldig topic dit Zelf nooit iets meegemaakt, maar durf niet te zeggen dat het niet bestaat.. Even over kinderen en zwangerschap: Hier was het een dochtertje van een vriendin die bij het weggaan mij een knuffel gaf en vroeg: heb jij een baby in je buik? Was 1 dag voor de testdatum, dus nog niks te zien.. Is meisje van 2.. Wist verder niks over het hele kinderwens-gebeuren bij ons uiteraard.. Vind het nog steeds apart.. Maar ze had wel gelijk Mijn opa in het bejaardentehuis wist het ook al voordat mijn oma het kon vertellen.. Ze zei alleen maar dat ik had gebeld (wat ik wel vaker doe).. En mijn opa reageert met: Oh dan is ze zwanger.. Sommige mensen voelen blijkbaar dingen aan
Lig ik gister avond in bed en had ik de moed verzamelt om te gaan lezen.. Hoor ik iets kraken haha. Meteen zp weg geklikt. Man gad nachtdienst dus was ook nog is alleen.. Nu ga ik wel even rustig lezen haha
Succes dan maar maar ehm nog steeds razend nieuwsgierig ook naar jou verhaal denk dat ik dan ook niet meer slaap Tamale, brrr ik denk dat je dan inderdaad niet echt geschrokken bent eerst omdat je dacht dat het je man was haha. Had je na die tijd toen je je man gewoon in de slaapkamer dan zag zitten niet zoiets van
Nee, ik weet welke jij bedoeld idd, ik heb als kind daar om de hoek gewoond En omdat het daar in de straten zo druk was mochten wij (de buurtkinderen) af en toe van de zusters in de kloostertuin spelen. Eigenlijk best lief van ze. Ik heb het over een andere school in Delfshaven? Volgens mij valt ie net onder oud Mathenesse.
Glaasje draaien is HEEL gevaarlijk Mijn moeders oom is uiteindelijk in een gekkenhuis beland, doordat hij heel nare demonen heeft aangetrokken. Nooit meer goed gekomen met hem..... Wij zijn dus van kleins af aan gewaarschuwd (eerder bedreigd ) door mijn moeder dat we dat absoluut niet mochten doen. Ook mijn pleegdochter en zoon weten dat dit echt verboden is hier en dat ze het en niet thuis, maar ook niet bij anderen eraan mee mogen doen. Gelukkig doen ze er ook niks mee, mijn pleegdochter is heel bang ervoor en mijn zoon interesseerd het gelukkig niet.
O bah wat naar je trekt er ook alleen maar ontzettende negatieve mee aan die je liever niet aan wilt trekken brrr, ik ben wel eens negatieve tegen het lijf aan gelopen en geloof me je kan daar ook gewoon krankzinning van worden en dan alle dingen ernaast die ze dan kunnen doen brrr krijg er gewoon de kriebels al van als ik er aan denk omdat ik gewoon weet dat het bestaat. Ook al doe je er niet aan mee alleen in de ruimte zijn waar het gebeurd is al gevaarlijk. Gewoon weg lopen is het beste wat iemand kan doen. Mijn moeder heeft ook in het verleden eens glaasje gedraaid met mijn vaders nichtje toen mijn moeder snachts op bed lag zag ze opeens een man boven der zweven ze heeft het nooit weer gedaan hihi. Mijn vaders nichtje heeft er nog jaren hinder van ondervonden maar zij is ook erg gevoelig ervoor. Mijn vader heeft ook in ons ouderlijk huis eens een oudere vrouw aan zijn bed zien staan gewoon een paar minuten lang hij mijn moeder wakker maken kijk nou dan kijk nou dan daar staat iemand. Me moeder kijken was ze al weer weg Maar weet dat er een oudere vrouw is daar dus geloof hem wel hihi maar daar zat ook iets ontzettend negatiefs dus ben blij dat het huis na de scheiding verkocht is brrr zie die entiteit nog op mij afstormen never nooit weer bah. Ben buiten gaan staan tot dat mijn man toen nog vriend er aan kwam
Hahaha! Zo zat ik gisteravond ook lekker te lezen, stond mn moeder ineens voor het raam.. WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Dat was wel ff schrikken Nu maar weer verder lezen Zelf btw nog nooit wat meegemaakt gelukkig
ik heb enge dingen meegemaakt maar ook dingen met een veilig gevoel. * toen ik 10 was en mn hond netvwas gestorven heb ik hem horen blaffen, dat was mn hond! ben ik nu nog steeds 100% zeker van. * net 1 jaar later rook ik hem *toen ik 19 was lag mn ex die zelfmoord had gepleegd naast mij in bed, ik werd wakker en voelde een been tegen mijn been op * ook 19 jaar denk ik, ik woonde nog thuis en ik was op mijn slaapkamer op de computer bezig, extreem geconcentreerd. links van mij stond een grote spiegel, recht van mij de slaapkamerdeur. ik was op de computer bezig en had ineens heel sterk het gevoel dat er iemand achter mij stond, ik dacht dat mn moeder sneaky de slaapkamer binnen was gelopen. dus ik kijk links achter me, toen zag ik in de spiegel één of andere lichtflits snel verdwijnen, de flits begon achter me en ging zo de slaapkamerdeur uit enge dingen: heel erg vaak het gevoel gehad dat ik niet alleen was bij mn ouders hun huis bij mn vriend thuis waar ik nu woon dus heb ik ook heel erg vaak het gevoel gehad dat ik niet alleen was. dat gevoel had ik het sterkste op de gang, iemand die me dan constant in de gaten hield, een oud persoon nu heb ik enkele maanden geleden gehoord dat de moeder van de vorige eigenaars hier is overleden,...toeval? ik zeg ook "had" sinds ik zwanger ben heb ik nergens meer last van alleen knipperen de lichten boven vaak maar dat ligt misschien aan die lampen? haha tijdens mn slaapverlammigen ook altijd sterke aanwezigheden gevoeld en enkele keren uit mijn lichaam getreden, ook een paar keer compleet uit mijn lichaam! dat is pas freaky! in het belgisch limburg staat een groot weeshuis, allee dat is een weeshuis geweest en de kinderen werden er naar het schijnt niet zo netjes behandeld. daar ben ik enkele keren in geweest en dat was eng! alles stond er nog! of toch veel! de meubelen van die nonnen, boven in de slaapruimte stonden nog matrassen, enkele kasten, zelfs kleren, er lag zelfs nog papierwerk van die nonnn! geen enkele ruimte voelde veilig aan, er was 1 klein gebouw zelfs met kleine slaapruimtes en muren van plastiek of glas, daar lag een matras in en een lavabo, die kinderen wat daar zaten hadden dus geen privacy bahbah ik ken iemand die in haar jonge tijd daarvstage had moeten doen maar het niet aan kon zien hoe ze met die kids deden maar die kleine ruimte met die kamertjes van glas werd toen wel niet meer ebruikt. we hebben er niet echt iets meegemaakt maar het voelde niet goed maar we hadden wel enkele rare foto's gemaakt brrrr
GK van Hogendorp in de Mathenessestraat (uit mijn hoofd hoor) ik heb van 87-91 daar naar school geweest. Ik weet ook niet of de naam van de school nog hetzelfde is.