Druif kunnen daar geen takken zijn zijn ook gezichten in te zien o.a tweede is ook meer op te zien maar het gezicht met die witte waas in het duidelijkste
Op de eerste foto zie ik echt alleen maar een soort dennentakken, geen gezichten Op de tweede zie ik een gezicht in de witte waas bovenin de foto, en onderin tegen de muur aan, zie ik een soort van mager gedaante, haast een soort skelet zitten? Zie meerderen dat? Tis wel erg wazig allemaal, het zouden ook een paar takken kunnen zijn?
ik zie wel meer dan een ander kan zien hihi bij die onderste takken weer onmogelijk daar er alleen maar muren zijn en daarboven loopt een brede fietspad langs en geen bomen en dergelijke
Mutti, de bovenste foto zie je steeds dezelfde vorm terugkomen, lijkt op een lichtornament dat met lange sluiter is genomen. De onderste foto die ik idd duidelijk een mist , met een gezicht er in. En onderin zie ik echt takken? Wat zijn het volgens jou dan?
Ben wel benieuwd wat jij dan ziet in die foto en of het "gedaante" wat ik zie ook is wat jij bedoeld?
Volgens mij ben je in de war met het Citycollege. Het citycollege was een voormalig klooster en hier was in WO 2 het hoofdkwartier vande Ordnungspolizei. Over de GK van Hogendorpschool kan ik helemaal niks vinden.
Lov23; ik had overdag een foto gemaakt met heel veel "orbs". http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/de-lounge/278955d1349732117-vage-foto-img_1608.jpg Ik geloofde nooit in die dingen, tot ik die dag die foto maakte. Het was er echt niet stoffig ofzo. Omdat ik zo sceptisch was dacht ik; in de avond is er vast niks te zien hier dus ik schiet eens een foto van de ruimte. Dus wel iets te zien. Ook alleen in dat zitgedeelte waren die dingen te zien op de foto's, elders in dat huis nergens. Ohja en 's avonds gingen we naar bed, ons dochtertje sliep bij ons op de kamer en die begon uit het niks ineens keihard te schateren!!
met die ene foto's van boven het water, zie ik bij de eerste boven in een mannen gezicht die een sigaret vasthoud..
heb wel deze foto van mijn dochter, toen was ze aan het spelen. weet niet als het wat is, zonder camera zag je niks.
Abo! Mutti, die 2e foto geeft me de creeps. In t water(?) zie ik 2 "skeletten" Maar bij een orbje(?) zie ik een gezicht, en dat gezicht voelt helemaal NIET goed aan. Ziet er ook heel eng uit. Verder tel ik idd heel wat gezichten.. Die in die waas vind ik net n lego poppetje met n drol op z hoofd En die rugleuning wat raar!! Ik heb zelf maar 1x iets echt engs meegemaakt. K woonde op n flatje, zat the haunting te kijken ik wil het grodijn dichtdoen en ineens springt mn surround aan en de radio. Afstandsbediening lag op tafel. K heb the hauntjng nooit meer gekeken. Verder hier wel mooie dingen, mn zoontje van toen 2 haalden we uit bed, we hbben op de overloop n lichtkoepel. Gaat Sem ineens driftig zwaaien. Dahaag opa in de lucht. We hebben t nooit maar fan ook nog nooit benoemd naar m. De vader van mn vriend is overleden helaas. We reden langs een hijskraan. Kijk mama, papa, opa in de lucht is aan het werreke op de kraan. Dat kan t ventje helemaal niet weten! Of kijk mama! Opa in de lucht doet gek op de lamp. Toen de oma van mn vriend overleden was. Zei Sem ineens, oma .... Is bij opa in de lucht. Oma.... Nu ook n tuintje (graf). En t speelgoes wat om de haverklap afgaat. Nou gebeurd dat nog wel vaker. Maar hier exact om 20.45 telkens. Nog nie gekeken met de schakelaar op uit. Maar die foto... K krijg t gezicht niet uit mn hoofd. BAH
K zie nog zo'n eng gezicht, in de witte waas. Zie ook n wijzende hand en een vuist. Interessante foto! K blijf ernaar kijken. Op de 1e zie ik alleen wat libks bovenin
Ah oke..... Ja ik weet nooit wat ik ervan moet vinden.l.l.er is geen bewijs dat het bestaat maar ook weer geen bewijs dat het niet bestaat dus ja...
Schoot me vanmiddag te binnen... Toen ik zestien was had ik lang blond haar, en had ik vaak een witte badjas aan. Toen m'n moeder zwanger was van mij, werd ze wakker of droomde ze(ze twijfelt nog) dat er een vrouw in het wit met lang blond haar langs het bed liep... Best apart. En toen m'n jongere broer net geboren was, droomde ze over d'r moeder/mijn oma, dat ze naar hem keek enzo. Ze was toen al overleden, vijf jaar daarvoor ongeveer
Ik zag dat er bij iemand een plas water zag zomaar uit het niets, dit heb ik ook gehad. Bij mijn dochtertje op haar slaapkamer naast haar bed, ik dacht in eerste instantie dat ze op de vloer had geplast maar was echt gewoon water... en een kraan op haar kamer is er niet en verder is ze niet in de badkamer geweest... en lekkage of dergelijk is er ook niet echt zo ontzettend raar! Vraag me nog steeds af wat het is geweest. Heb het al gegoogeld en als je leest komt het wel meer voor en dat het toch wel iets met het paranormale te maken heeft, maar wat dan? Wie weet hier meer over of heeft dit ook gehad?
Die bovenste is idd een man die een sigaret rookt! zag dit er ook meteen in. Ik moet ook ergens een foto hebben, een foto vol van die bollen. Bij mijn Oma gemaakt thuis die net was overleden, was aan het helpen met haar huis op te ruimen toen... we waren boven bezig en niet in de kamer waar de foto gemaakt is, stof kan het niet zijn... zal het eens opzoeken staat op de externe harde schijf nl.