Wat is jullie engste spookervaring?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 18 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Zal dan ook maar een foto plaatsen. Met de vreemde rook er op.

2. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ja en ik vind de kleur ook raar maar goed vanmiddag gaan we kijken in het huis eens kijken of alles is blijven liggen!

3. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    apart die foto zeg er rookt dus niemand of een kaars die uitging? omdat het zo duidelijk is zeg wel bijzonder dan!

4. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Ik weet 1000% zeker geen kaars of roken,
    Onze jongste dochter is daar op dat moment net 3 dagen oud. Dus er word daar niet gerookt. Kaars kan ook niet hebben we niet aan met kleintjes. We hebben in de ochtend wel 1 kaarsje aangehad op de taart maar dit was later op de middag.
    Ik heb nog een paar van zulke foto's even kijken of ik die kan vinden. En het ligt ook niet aan de camera want deze foto is met een andere camera gemaakt dan de foto's die ik heb gemaakt.

5. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    bijzonder hoor ik ben benieuwd naar de andere foto's!

6. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    ja heb er nog 1 gevonden.

7. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    De anderen staan bij mijn schoonouders op de pc.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

shanadoah dat is wel freaky zeg!

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Die is raar ja, op de voorgrond lijkt wel of er een stuk been is te zien, met knie, heel vreemd, je ziet gewoon de plooien van de broek om de knie heen.

10. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    @mamabri
    zelf vind ik de andere foto vreemder.
    Waar ik bij de tweede foto misschien nog wel iets verklaringen zou kunnen vinden. (haren van het konijn bijv,hoewel er een paar direct na elkaar zijn gemaakt en daar niets op staat)
    Maar die eerste foto kan ik gewoon echt niet verklaren.
    Trouwens tijdens het speuren tussen mijn foto's kwam ik echt ontelbaar veel foto's met orbs erop tegen. Vooral geconcentreerd rond mijn oudste. Maar ja, dat is natuurlijk een grote kans dat dat gewoon stofjes zijn.

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Geen enge dingen, wel mooie dingen toen ik nog thuis woonde.

Mijn moeder luistert Nederlandse muziek, die gewéldige (ahum) voorkeur heeft ze echt van m'n opa meegekregen. Die zat altijd cassettebandjes op te nemen met Nederlandse muziek. Een aantal keer is de radio dus heel hard gegaan uit zichzelf, toen we snel gingen kijken zagen we die knop ook draaien.

Mijn moeder is een aantal keer wakker geworden van iemand die haar wang streelde, ze kreeg er geen naar gevoel bij. Ook voelt het soms alsof er iemand op haar bedrand zit.

Op mijn 18e verjaardag hadden we gewoon visite enzo, mijn moeder zag een schaduw over de muur glijden aan de andere kant van de kamer maar zei daar niets van -vast verbeelding, dacht ze-, tot mijn supersceptische stiefvader aan haar vroeg of ze dat ook had gezien. Ik heb mijn opa trouwens nooit gekend, tot mijn grote spijt (vroeger zat ik wel altijd tegen opa te praten op bed vertelde mijn moeder me laatst)

Onze bruiloft op 15.06.12, mijn ouders waren op ons bruidsfeest en de buurman ging hun hondjes voeren. Hij stond in de keuken hun eten in bakjes te doen toen de TV aan ging. Mijn moeder laat wel vaker muziek of TV aan voor de hondjes, dus hij ging er vanuit dat er een timer op stond. Ware het niet dat die optie niet op de TV zit en hij echt met een knop aan moet, en het bijbehorende digitale TV-kastje ook nog eens.
    Verder verscheen er, toen ik met mijn man buiten stond te praten over ons beide opa's (die van hem was ongeveer een halfjaar voor onze bruiloft overleden tot zijn grote verdriet), een gigantische regenboog. Wij weten zeker dat onze opa's aanwezig waren op de bruiloft.

Verder staat er bij mijn moeder in de woonkamer een aambeeld wat mijn opa zelf heeft gemaakt, iedere ochtend staat het scheef als ze beneden komt. Mijn stiefvader is psychotisch op het moment, en had die nacht naar eigen zeggen tussen 3 en 4 met opa gepraat en die had gezegd dat het aambeeld op een andere plaats moest staan. Sindsdien is het niet meer verschoven (ik weet dat veel mensen dit op een psychose af zullen schuiven, maar ik heb het idee dat JUIST in zo'n staat, je dichter bij het paranormale staat.)

En ik heb een vriend die verongelukt is met z'n auto. Op een nacht heb ik heel helder van hem gedroomd, hij verscheen met een helder licht om zich heen en had een glimlach op zijn gezicht. Hij vertelde mij dat ik tegen een gezamelijke vriendin van ons moest zeggen dat hij oké was en dat ze zich geen zorgen meer hoefde te maken. De volgende dag deed ik dat dus maar, en ze barstte in huilen uit omdat ze daar de laatste tijd zo mee had gezeten.. freaky maar heel mooi.

En als laatste: Mijn beste vriendin zag 's nachts voorbij haar slaapkamer altijd een Spaanse soldaat lopen en rare lichtflitsen op d'r kamer, bloempotten die verschoven en dat soort dingen. Iedere keer als ik daar logeerde bekroop me toch een heel onbehaaglijk gevoel. Heel raar. Dat had ik thuis nooit.

12. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Ja dat zijn inderdaad de gezichten die ik dan bedoel:D

Onderste foto takken in het water kan wel kloppen die kan mee gevoerd zijn door het water naar die kant toe maar ik doel dan meer op het droge .

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Zal ik je vertellen dat mijn man en ik nu bezig zijn met foto's van de trouwjaponnen en avondjurken en dat wij ook op sommigen nu orbs hebben? Wij hebben er ook een lamp bij en met verzetten van de paspop zijn ze weg, ik denk dus dat het echt met licht te maken heeft..... En die met die rook is echt heel raar ja.

14. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Die foto met die "rook", dat kan ook een weerspiegeling op de muur zijn van een kaart wat bijv glimt. Spiegelend zeg maar, net als bij water....

15. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Ik zie idd ook gezichten erin maar wat ik nog niet snap: waar je die gezichten in ziet en de rij die er naast staat (ik vind het op bomen lijken allemaal naast elkaar met een afspiegeling in het water) staat daar normaal niks? Of zijn het wel bomen?

16. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Is het anders misschien een idee om gewoon een clubje op te richten?

17. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Ik ben wel van de partij hoor.
    Leuk!

18. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    #318 knor, 21 dec 2012
    Laatst bewerkt: 21 dec 2012
    Dat is een weerspiegeling van een grijze/zilveren wieldop van een rode auto in het raam... (of was dat al gezegd, ben het hele topic van voor naar achter aan het lezen nu.:D) Owwwwww haha dat is al gezegd, zag er in eerste instantie wel eng uit!

Maar dan de volgende vraag: .... ben je alweer in het huis geweest waar de handschoen op de werkbank lag??? Hoop dat dat het is, al heeft ie maar 4 vingers ieuw.

19. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Laat ik eerst zeggen dat we hier een vrij negatief huis hebben.
    Ook is de vorige bewoner hier overleden.
    Ik kan ook heel vele plekken aanwijzen waar negatieve dingen zweven,nja soms zie je echt gezichten en contouren. Als je er doorheen loopt gaat je nekhaar werkelijk omhoog.

Maar het engste was toen ik alleen thuis was. ik was aan het bellen met een vriendin en toen hoorde we beide gekras over een raam van links naar rechts. Het raam is 7meter breed en er staan geen bomen niks. Net toen dit ophield hoorde ik boven allemaal knallen. Of alle deuren dicht gegooid werden. Ga ik later naar boven (met tennisracket) staan echt alle deuren open. Terwijl ik 2 uur daarvoor nog boven was en alle deuren dicht zaten.

Ohja en er loopt hier altijd iemand door de kamer heen en dan hoor je gefluister.

20. alicianoell

1 sep 2009
    76
    0
    6
    limburg
    Ja leuk, ik doe mee

Deel Deze Pagina