Hai ladies 4 april krijgen wij een cryo embryootje terug. Superspannend! We hebben een zoontje van 2 uit de vorige ICSI ronde waar we 4 cryootjes hadden maar waarvan hij de laatste was. Nu hebben we er 2 in de vriezer. We zijn onder behandeling in Gent waar dit onze 2e ICSI was nadat we gestart zijn voor een broertje/zusje. Gisteren heb ik Pregnyl geprikt en ik heb ook Utrogestan maar nog niet gehoord wanneer ik daarmee mag starten. Wie komt er bij me op het wachtbankje zitten?
Ik hoop dat ik erbij kan! Morgen heb ik een punctie. Super spannend weer en dan zou een evt terugplaatsing as maandag plaats vinden. Fingers crossed. Dit is mijn derde punctie. Uit m'n eerste behandeling heb ik een tweeling van twee. Uit de tweede punctie zijn 3 tp's geweest zonder resultaat maar wel alsnog spontaan een dochter van bijna 1. En dan nu toch zo maf om weer in de MM te stappen. De grootste drijfveer buiten de enorme wens is dat ik ivf nodig heb vanwege de vervroegde overgang. Super stom, het klinkt alsof ik 50 ben en de Libelle lees terwijl ik dat dus zeker niet ben. Zelf ook niet in Nederland onder behandeling maar bij de Vivaneo kliniek in Dusseldorf.
ik heb ook een lage AMH (0.36 en ik ben 38 jaar) maar reageer toch flink op stimulatie. Meestal heb ik zo'n 15 eicellen Best heftig denk ik: een tweeling, een kleine dame en in de MMM! Ik wens je heel veel succes en hopelijk een positieve test in april!