Ha meiden, Zomaar een vraag waarover ik zat na te denken. Ik ben in week 2 2 pillen vergeten in te nemen. Voorbeeld: ik neem de pil in om 22.00 die dag vergeten en de volgende dag ook.. De dag erna kwam ik daar sochtends achter dus de 2e vergeten pil ingenomen en savonds gewoon weer verder met de strip. Maar sindsdien ben ik weer helemaal van slag. Buikpijn, hoofdpijn, 3 kilo aangekomen, dikke borsten, zere buik (lucht) etc etc. Kan dit allemaal komen omdat ik 2 pillen vergeten ben ik te nemen of is er ook een mogelijkheid op zwangerschap? Ik hoop dat jullie mij een antwoord op mijn vraag kunnen geven. Ik ben er erg benieuwd naar wie hier ook ervaring mee gehad heb. Bedankt alvast. Liefs Jannn
Heb je in de dagen van de vergeten pillen ook sex gehad? Of in de week erna? En waar zit je nu in je strip, hoeveel dagen na het vergeten zit je nu?
Ik heb zaterdag de laatste pil ingenomen. Dus zit nu in stopweek. Ja sex gehad regelmatig. Niet altijd met klaarkomen in mij ( sorry)
Dat wordt dus afwachten of je wel jouw onttrekkingsbloeding krijgt, als alles 'normaal' doorgaat dan is de kans groot dat het vals alarm is. Zeker weten doe je het natuurlijk pas als je ook nog een testje doet, maar ik zou eerst even de bloeding afwachten.
Testje gedaan maar helemaal spierwit.. Maar ook nog steeds geen ontrekkingsbloeding. Zaterdagavond moet ik weer met een nieuwe strip beginnen, als ik dan nog een bloeding heb gehad wat moet ik dan doen?
Dan zou ik zaterdag opnieuw testen en als ie nog steeds negatief is met een nieuwe pilstrip beginnen.
Ontrekkingsbloeding gehad dames.. Gelukkig!! Nu niet meer zo dom zijn om het te vergeten. Bedankt voor het meedenken. Deze kan dicht