ik ben 38 en probeer nu zwanger te worden,ik heb al drie kinderen en in dec heb ik een miskraam gehad,tot nu toe is het nog niet gelukt,gister in het ziekenhuis geweest omdat ik wilde weten of alles wel goed was (heb curretage gehad en ben daarna niet meer onderzocht)gelukkig was alles goed,maar de dokter zei wel dat het wat langer kon duren aangezien mijn leeftijd.. maar de zwangerschap die ik in dec had was het in ronde 5 gelukt. hopenlijk lukt het nog een keer...
Ik ben 34, wordt in februari 35. Mijn oudste zoon is 10 (uit me vorige huwelijk) en me jongste zoon is nu 15 maanden, we zijn nu voor de tweede maand bezig met nog een wondertje. Heb geen idee hoe lang het zal duren. Bij de eerste duurde het 3 maanden, de tweede 4 maanden, dus ja heb geen idee wat ik moet verwachten. Ik wens iedereen hier in elk geval heel veel succes en hopelijk hebben we allemaal snel goed nieuws. Liefs Dyja
het hangt van je eitjes af, en een goede graadmeter is je moeder. als zij vroeg in de overgang kwam is de kans groot dat jij dat ook zult komen en dan kan nu nog zwanger raken wat moeilijker gaan. mijn moeder kwam ontzettend vroeg in de overgang, alle vrouwen aan haar kant hebben relatief weinig eicellen. dat is 1 van de redenen waarom ik nu op mijn 25ste "al" een kind heb. heeel veel succes en hopelijk ben je snel zwanger!
Hoi! Ben ook 35 en zijn sinds begin dit jaar met de pil gestopt. Tot nu toe helaas nog geen zwangerschap. Gelukkig zijn we er beide rustig onder en zijn we ervan overtuigd dat onze tijd ook nog komt. Kortom, we wachten en klussen rustig verder!
Hoi, hoi, De eerste keer was ik binnen 5 maanden zwanger ik was toen 33 jaar, deze zwangerschap eindigde helaas in een miskraam. Ik ben gecuretteerd en 4 maanden daarna weer zwanger (nog steeds 33 jaar) Met 34,5 jaar bevallen van een prachtige zoon en met 35 jaar binnen 2 maanden zwanger van de 2e en net 36 jaar oud wederom bevallen van een prachtige zoon. Nu net 37 jaar en twijfels voor een 3e dus ik ben benieuwd of het nog steeds zo snel gaat als we er echt voor zouden gaan. Mijn man grapt wel eens dat hij me niet meer aan durft te raken want voor je het weet is ze weer zwanger! Mijn ervaring is dus op "oudere" leeftijd zwanger worden echt nog wel snel kan gaan. Groetjes, Carola
ik ben 37 jaar gaat bij mij zeer moeizaam om zwanger te worden mijn ervaring is wij wachten al 11 jaar op een wonder de onderzoeken verlopen allemaal goed wat er mis is is nog niet duidelijk we gaan gewoon door hopen dat mijn ei springt die zijn ze nu met echo aan het volgen morgen weer echo
Ik word donderdag 37. Bij de eerste heeft het heel lang geduurd. Bijna 2 jaar, ronde 23. Nu zijn we in ronde 6 voor kindje 2. Het gaat dus langzaam maar als je goed en lang oefent krijg je wel een pracht kind .. Succes!!
Ik was in maart dit jaar zwanger na 3 jaar oefenen, was toen 37. Helaas liep deze zwangerschap uit op een miskraam. Echter na 2 rondes was het alweer raak, ben in mei 38 geworden en alles gaat nu goed!! Succes met zwanger worden!!
Ben blij te lezen dat er zoveel goede verhalen zijn! Gefeliciteerd, iedereen die zwanger is!! Dat schept vertrouwen! Werd alleen wel triest van jouw verhaal Marnat. Hoop echt dat je echo goed was, dat je goed nieuws hebt! Het is je zo gegund! En voor de andere (incl mezelfJ) succes!!
hoi samco vandaag na de gyn geweest heeft ze gekeken of mijn ei links spring yesss hij is gesprongen 15 september moet ik bloed prikken om te kijken hoe het ei zich verder heeft ontwikkeld man lief zaad in leveren en dan maar weer afwachten het kan ongeveer drie week duren voor er uit slag is zij nemen contacht met ons op zegt mijn zusje tegen mij vanaaf maar even gezellig maken rozen op bed kaarslicht aan hihi
Bedankt voor jullie reacties. En waar ik me op voorbereid had, dat het wel eens lang kon duren, is niet gebeurd. Ben zwanger! en dat al bij de 3e ronde! Dus ook bij de oudjes kan het heel snel gaan! Hoop voor jou Marnat en alle andere die ook de wens hebben, dat het misschien al zover is, of dat het heeeel snel mag gebeuren. Liefs
hoi samco wat fijn om te lezen dat je zwanger bent gefeliciteerd tja bij mij is het nog steeds af wachten ik moet vrijdag ongi worden heb de tom tom al heel ver weg gestuurd hihi dus wie weet wij krijgen nog telefoon van de gyn de uitslagen van alle onderzoeken en hoe verder knuf van mij
Even een kort berichtje, mocht helaas toch niet zo zijn. Zwangerschap is niet goed gegaan. Marnat, jij al meer nieuws?
Mijn schoonzusje heeft op 38 jarige leeftijd haar eerste kind gekregen en is nu op 40 jarige leeftijd van de 2e zwanger. Enne...allebei gezond.
wij hebben bericht gehad van het ziekenhuis 2 nov moeten we kommen dan wil de gyn met ons praten over alle onderzoeken die we hebben gehad we zullen zien mijn nod is op 23okt dus wie weet samco wat rot voor je knuf van mij
samco helaas gister ongi geworden ik ga me nu helemaal richten op de mmm ik geloof er niet meer in dat het op de normale weg gaat lukken hoe gaat het met jou?
Oh wat vind ik t sneu voor je Maar ze kunnen tegenwoordig zoveel! Bij een vriendin van mij was haar kans echt minimaal, maar bij haar is het zelfs gelukt. Moet gewoon goedkomen. Zelf kan ik zondag/maandag testen. Voel me net als vorige keer, dus heb stille hoop.... Sterkte, maar voel dat het bij jou echt wel gaat lukken!
Wat gerustellend om zoveel goede verhalen hier te horen! Ik ben nu 34 maar word over 2,5 maand 35. Heb helaas al twee miskramen achter de rug, de eerste keer had het 10 maanden geduurd voor het raak was, de tweede keer 6 maanden, dus ik hoop dat het nu nog sneller zal gaan!