He Yoyo, misschien een rare vraag, maar gebruik je een ovulatietest? Ik ga duimen dat je het jullie snel weer lukt!
Hé Marnat! Ja heb getest en ben weer zwanger. Kan het nog niet echt geloven en durf ook nog niet blij te zijn. Vorige keer ging het met 5 wk mis. En hoe gaat het met jou? Weet je al hoe nu verder?
samco je wil niet weten wat er door me heen gaat nu, maar gefeliciteerd hoop voor je dat het nu blijft zitten ik moet nog een week wachten he we gaan weer flink klussen deze maand hihi
Ik kan me wel een klein beetje voorstellen wat het met je doet, maar ik ga heel hard voor je duimen. Gun het je zo!!
samco@ dankje voor je begrip geniet jij maar van de zwangerschap ik ga duimen dat het deze keer blijft zitten maandag weet ik meer ik hou je op de hoogte. knuf mee
hoi meiden 16 nov gaat mijn vleesboom er al uit vind het best eng heb nog nooit in ziekenhuis gelegen
He Marnat! Ik heb het al een beetje gelezen bij je andere berichtjes (wilde graag weten hoe het met je ging) Komt vast helemaal goed! Is voor een goed doel!! Las ook dat jullie gaan beginnen met ICSI. Fijn!! Wanneer kunnen ze daar mee beginnen? Nou iig wordt er goed actie ondernomen, toch? Ben je blij met de stappen die nu genomen gaan worden?
Hoi, Ik was op mijn 33e meteen in de eerste ronde zwanger van Charlotte, deze maand word ik 35 en we zitten nu in ronde 1 voor een tweede dus ik ben benieuwd.... succes in ieder geval allemaal!
ja ik ben blij dat het gaat gebeuren maar wel heel rap icsi of ivf gebeurd in 210 wat lief dat je me volgt had je mijn eigen topic ook al gevonden dan die heet vleesboom verweideren al heel snel daar zet manlief de vordringen neer als ik in ziekenhuis lig
samco@ zoals je al hebt kunnen lezen ben ik nog niet geholpen helaas had ik te hoge bloeddruk bloeddruk is nu goed ik wacht op bericht of tel van het ziekenhuis als ik morgen voor 12 uur nog niks hoor bel ik de dokter op hoe gaat het met jou?
Hai Marnat! Ik las net dat je de 15e geholpen gaat worden. Wat fijn! Ik ga voor je duimen dat het super goed zal gaan! (Ik houd je topic in de gaten hoor) Hier gaat het volgens mij goed. Morgen de echo, dan weten we of alles in orde is. Wel spannend. Durf t nog niet zo goed te geloven. Ik zal het je laten weten. Lfs, Samco
samco@ ok je leest bij mij ok lief het is nog niet gefenitief de datum maar ik moest er rekening mee houden papieren komen nog ik zie dat je 9 weekjes bent en echo krijgt hoop dat het goed zit en het hartje klopt wondertje groei goed he succes meid knuf
Hai Marnat! Heb je al nieuws over de exacte datum? Gaat de 15e door, of heb je nog niets gehoord? Dindag de echo gehad en het hartje gezien. Wat was ik blij. Ze hebben me wel 3/4 dagen terug gezet, dacht dat ik langer zwanger was?? Raar want ik weet precies mijn cyclus en ovulatie. Misschien is hij wat langer onderweg geweest Hou je mij op de hoogte over je operatie? x
samco@ ik heb nog geen papieren van het ziekenhuis gezien kan nog komen he ik hou je op de hoogte klopte het hartje ook ? een paar dagen terug gezet had je verkeerd gerekend? fijn dat de echo goed was
He Marnat, lees net dat je bericht hebt gekregen van het ziekenhuis! Fijn!! Wel een paar daagjes later, maar wel nog dit jaar!! Dus het nieuwe jaar in met nieuwe kansen! Komt helemaal goed!! Begrijp ook niet goed waarom ze er een paar dagen vanaf getrokken hebben? Ze zei iets dat het met mijn miskraam te maken had. Maar de grote en weken die op de dvd stonden was wel volgens wat ik had uitgerekend?(heb het even teruggekeken) Maar maakt allemaal niet uit. Want zijn hartje kloptje en was heel levendig. De vk zei dat het er hardstikke goed uitzag, daar vertrouw ik dan maar op.
geweldig dat het hartje klopt meid morgen is het voor mij zo ver dan word ik op genomen gaat vrijdag de vleesboom er uit geniet van je zwangerschap ik hoop je te volgen in 210 knuf van mij tot over ongeveer 5 daggen