Wat is jullie ervaringen om met 35+ zwanger proberen te worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Samco, 27 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babel44

Babel44 Niet meer actief

@ Lin: De echo was goed, heel bijzonder hoor. Minibeebje had alle ruimte en was aan het stuiteren en trappelen (en daar voel je dan allemaal niks van!)

Vt is goed verlopen op zich. Toch wel een beetje spannende ingreep, met een geconcentreerde arts die goed oplet wat hij doet, en beetje pijnlijk/onprettig. Nu heb ik een klein rood gaatje op mijn buik :D. De uitslag laat 10 dgn op zich wachten nu. En duimduimbidduimhoop dat er geen infectie optreedt.

Ik ben zo opgelucht dat de miss een stuk beter is!

Goed dat jullie goed voor jezelf opkomen, blij te horen :)

@ Marnat, het spuiten lijkt mij ook geen pretje. Maar het schijnt wel te wennen, hoop ik voor je. En tja, blijven denken aan waar je het voor doet he... :p

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    BABEL@ Morgen hebben we de info bijeenkomst over de isci dan horen we meer.
    Ga in elk geval aan de pil, dokters gaan het nu bepalen verder weet ik ook nog niks.
    ID we weten waar we het voor doen;)

3. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik was 18 toen ik zwanger werd van mijn zoontje (ongelukje, maar zeer gewenst !)
    Heb na mijn zoontje de pil niet willen nemen omdat ik een broertje of zusje voor hem wou...Gelukkig heb ik de pil niet genomen, want zelfs zonder pil heeft het mij 11jaar tijd gekost ( met 3mk's, waarvan 1 met curretage om hem dat eindelijk te geven...
    Ik was dus 29toen ik zwanger werd van zijn zusje, dat helaas al op 30weken via keizersnee eruit moest omdat ze geen eten of bloed meer doorkreeg via de navelstreng..
    Ik heb altijd 3kids gewild, en sinds de geboorte van mijn dochterje, weer geen pil genomen, wetende dat het lang had geduurd vooraleer we weer een baby'tje konden verwachten.

Nu ben ik ondertussen 36jaar en nog steeds niet zwanger, wel weer 2 Mk's achter de rug

Tis maar dat het niet altijd door de leeftijd komt waarom het zo lang duurt....

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Mischien een beetje vreemd dat ik hier reageer omdat ik 21 ben,,
    Maar ik kan me nog heel goed herinneren dat mijn moeder 37 was toen ze zwanger raakte van mijn jongste broertje!

Ik hoop voor julie allemaal 2 streepjes natuurlijk!
    Heel veel succes allemaal:D

Liefs

5. bosbesje

bosbesje Actief lid

8 apr 2010
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat mooi dat dit topic er is! Ik ben 35 jaar. Ik werd zwanger van m'n zoontje op m'n 27e. Pil altijd netjes geslikt, 1 keer buikgriep en gelijk bingo. Nu willen we graag nog voor een 2e kindje gaan. Waren niet voor het echie begonnen afgelopen maand maar condoom scheurde precies voor m'n eisprong. Ben heel even zwanger geweest, 4 wk en 2 dg. Werd wel een beetje bang daarvan, eitje en zaadje vinden elkaar dus wel heel makkelijk maar goed innestellen is dus niet zo vanzelfsprekend. Ook als ik hier lees en zie hoeveel mk's! In mijn familie heeft nooit iemand een mk gehad, is dus voor mij wel schrikken als ik dat hier zo lees. Gelukkig ook positieve verhalen en daar hou ik me dan aan vast.

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hoe gaat het hier met de meiden?

knuffie voor besje jeetje meid.

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben bijna 36 jaar, en een zoontje van 15 maanden, in 6 rondes zwanger na pil gebruik. Echter zijn we nu in ronde 8 aanbeland, en vandaag een lichte positest MAAR......het is al meerdere keren niet goed gegaan na de innesteling, twee posi testen maar paar dagen later niet goed, en 2 keer innesteling gevoeld maar daarna toch weer ongi op een rare manier.
    Nu bijj gyn en ik moest na de posi test een week later bloed prikken op HcG en daarna weer een week latern, echter ben je dan altijd te laat volgens mij. Dan weet je wel dat het niet goed zat maar toch.
    Nu schijnt er utrogestan te zijn die zorgt voor een goede innesteling, maar daar heeft hij het niet over gehad, dus toch maandag evt nog een keer bellen of dat niet een optie is voor mij.
    Al met al een stuk moeilijker gaat het nu dus.

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Samco@ hoe gaat het met je meis?
    en met de rest?

9. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Op m'n 19e en 22e zwanger geweest en twee zoons gekregen, en daarna lukte het niet meer.
    En toen gebeurde het grote wonder dat ik toch op m'n 42e zomaar weer zwanger raakte!
    Dus na 20 jaar wachten, lukte het opeens, en ik was nog niet in de overgang, dus dat was het probleem niet.

Dus dames: er gebeuren echt nog steeds wonderen!
    Ons wondertje is inmiddels net twee geweest.

10. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Geeft hoop Kisbaba.

Hier vandaag de eerste FM weer voor deze keer onze eerste IUI. Had zo gehoopt dat het niet nodig was maar helaas.........
    Het weekend zal ik wel weer naar het ziekenhuis moeten . Hopelijk groeit er een mooi ei en mag ik in het weekend of maandag pregnyl spuiten.

hoe is het met de andere dames???

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier gaat het goed hoor lin.
    Ik wacht op 27 mei dan gaat bij mij de eerste spuit er in voor icsi.
    de pil wen ik al aardig aan.

12. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Op mijn 34e mijn huidige man tegengekomen, na een half jaar spiraal eruit laten halen en meteen zwanger.
    Op mijn 36e weer spiraal eruit en meteen zwanger, maar dat is mk geworden. Toen na 5 maanden weer zwanger op mijn 37e.
    Daarna geen spiraal of iets anders meer gebruikt en nu in ronde 2 zwanger van onze 3e op mijn 38e.........

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Meid wat een mazel buiten de keer dat je een miskraam had.
    Gefeliciteerd met je zwagerschap geniet ervan.

14. Ginxa

Ginxa Lid

17 jul 2009
    12
    0
    0
    Barcelona
    Ik ben in maart 35 geworden en op dit moment zitten we in ronde 11. Heb ondertussen al een afspraak met de gyn gemaakt maar hier (in Spanje) via ons systeem is mijn afspraak pas in September!! Indien we hulp nodig zouden hebben kan het tot 3 a 4 jaar duren. Word er niet goed van...Via privé kliniek dan maar alhoewel mijn vriend nog steeds denkt dat de natuur zijn werk wel zal doen.

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ginxa@ Spanje?? succes met zwanger worden meid!!

Deel Deze Pagina