Welk ijsje kunnen jullie niet weerstaan met het warme zomerweer? Ik zit nu lekker te lebberen aan een cornetto.......mjum mjum
Een peren ijsje of aardbei of appel ( wel van festini) daar kan ik me echt ziek aan eten.. Offfff heerlijk ijs van Florencia
Ik ben echt van de waterijs. Alles kan er bij mij in, maar als ik moet kiezen kies ik voor een Solero of een Split!
Maakt mij niet uit! Als het maar ijs is Maar dan wel met een lichte voorkeur voor de Solero bessen of een Magnum white. O ja en het kaneelijs van de AH is ook geweldig!! Maar dat is meer "winterijs"
perenijsje of een raket of een lekker softijsje las net iemand had het over citroen ijs, jaa lekker, ah eigenmerk heeft van die kleine rond ebakjes met citroenijs, zo lekker zo fries. of eigen recept, simpel vanille ijs (schep) en dan verse peren of verse aardbeien door doen. oooooooooooo (chips moet zo nog boodschappen doen)
Die simpele waterijsjes die je zelf nog moet invriezen... Sinas split ofzo gaat er ook wel in hoor.... daar niet van..
ik vind lekker ijs uit zo een ijssalon ook echt super......en dan ook de combi die niemand snapt haha. bijvoorbeeld banaan met pistache ofzo. haha.