Hmmm een pizza mozzarella van de vaste pizzeria hier bij ons. Ohh daar kun je me echt s nachts voor wakker maken!
Berenhap, frikandel, FEBO rundvleeskroket, chocola, paprikachips, Mcnuggets, Scottish eggs, fish and chips. Helaas hebben ze hier geen berenhap, frikandel, kroket of paprikachips, dus dat is het eerste dat ik eet als ik weer in Nederland ben. Ik eet iedere dag zeker 1 reep chocola, vaak wel meer ook. Scottish eggs gemiddeld 1 keer per 2 weken, ligt er aan of ze in de aanbieding zijn. Fish and Chips 1 keer per week in de zomer, anders 1 keer per maand ofzo. Mcnuggets 1 keer per maand.
kapsalon, friet speciaal, kip loempia speciaal ( vietnamese, bij de kraam hier op de markt,,, die heeft de lekkerste)
Pizza met salami, gorgonzola en spinazie, baggervet, maar zo lekker dat je niet kunt stoppen voordat hij op is...
Pizza Zalm of tonijn Rucola Kappertjes Mozzarella Alles wat gefrituurd is kan me gestolen worden maar chocolade kan ik niet laten staan. En ik ben dol op Hellmann's mayonaise
Kaassoufflé!!! En dan t liefst op een broodje met pindasaus. Kroketten. En 4kaaspizza van de Italiaan.
Ik sta momenteel een vegetarische kroket te frituren niet mijn meest favoriete ongezonde eten maar wel heel blij dat ik een goede vegetarische heb gevonden (de vegetarische slager) want ik had al meer dan 10 jaar geen kroket meer gegeten
Chocola! Ik zou dat echt elke dag kunnen eten... En anders chips, patat, kapsalon en ik kan heel erg trek hebben in een big Mac maar als ik hem dan op heb valt die vaak tegen
snacks. ik lust bijna alles. frikandellen, kroketten, kaassoufles, bami, sitostick , grizzly mmmmm eten we 1x per week bij de friet. ) niet alles tegelijk hoor hihi' verder mac donalds big mac, quarter pounder en oooow de big tasty. al eet ik die misschien maar 1x per jaar want tjee das een dag calorieen. mac komen we sowieso maar 1x per 3 maanden ofzo. verder chips, paprika of gewone. pizza en shoarma en al dat soort zaken lust ik ook maar niet speciaal ofzo
Mijn favoriet is de McFlurry Ik eet 't misschien 2 keer per jaar, want we hebben hier -gelukkig!- geen McD in de buurt. Voor ijs in het algemeen mag je me wakker maken, het maakt niet uit of dat nou een magnum of portie schepijs is Ik haal bijjjjjjjna nooit ijs in huis (wel waterijsjes), want een literbak gaat in 1 dag op, zéker nu ik zwanger ben
Heb overigens al 4,5 jaar niet iets van McDonald's gegeten... Heb echt niks daarmee (maar mijn keus daar is ook beperkt). De friet van de snackbar om de hoek vind ik sowieso veel lekkerder dan die dunne sliertjes. Alleen de mayo is er erg lekker!
Brrodje kaassouffle Broodje Frikandel Broodje Hamburger Broodje kebab met veel tzatziki Eet het niet vaak moet net zin aan iets hebben