Couscous Met Zoete Saus recept | Smulweb.nl De suiker doe ik halveren en ik voeg er rozijntjes aan toe. Dan is het net zo zoet, alleen met minder suiker Overheerlijke nasi: Eigen Nasi Goreng Speciaal, Lekkerder Dan Die Van De Chinees recept | Smulweb.nl
Ik heb nog een pak gerookte zalm liggen wat op moet, weet iemand hier een super lekker recept mee ? Ik kom niet verder dan spaghetti met zalm en roomkaas, mijn man is daar alleen niet zo dol op
Quiche? Mijn mixed kitchen: Quiche (hartige taart) met brie, gerookte zalm en prei Of gewoon heeeerlijk luxe op een pistoletje met roomkaas en bieslook, of gewoon zo. Ik ben gek op gerookte zalm
zalmpasta gerookte zalm creme fraiche (zelfde hoeveelheid als de zalm die je hebt) kappertjes uitje pasta gerookte zalm bakken, uitjes erbij en creme fraiche. even warm laten worden en dan kappertjes erbij. en je hebt een makkelijk maar heerlijk gerecht
Gevuld stokbroden: Voorgebakken stokbroodje of pistoletje gedeeltelijk uitsnijden. Stroganofgehakt rollen en deze in het stokbroodje leggen, daar over heen dun gesneden ontbijtspek. Even in de oven tot het gaar is en smullen maar!!
Jeeej! Wat fijn dat je t zo lekker vond! Wie had hier t recept van de Babi Pangang met kip? Ik ga m morgen proberen!
o ja ketjap, dat bedoel ik ben benieuwd! hoop dat de kids niet boos worden want zouden patat eten maar hubby wilde de babi ketjap proberen
thx voor t recept, was echt heerlijk!! wel mn eigen draai eraan gegeven. babi ketjap gewoon zo gelaten maar hebben er heerlijke groente bijgedaan. hollandse groente zakje van ah met Bamboe Sajoer Groente erbij jummm
Oh yummy hier ga je van watertanden!! Ga zeker ook een heel aantal van de geplaatste recepten proberen!!
Romige kip cajun pasta (2 pers) 2 kipfilets, in reepjes +/-200gr groene tagliatelle 4-5 tl cajunkruiden 2 el boter 1 bosuitje, in dunne ringetjes 1 teen knoflook, fijngesneden 1-2 kopjes slagroom 2 el zongedroogde tomaatjes, in stukjes gehakt 1 gele paprika in blokjes en voorgekookt 1/4e tl zout 1/4e tl gedroogde basilicum beetje zwarte peper 1/4e kopje parmezaanse kaas (of meer, naar smaak) champignons in schijfjes gesneden (naar smaak, kan ook weggelaten worden) Doe kipreepjes in een kom en mix met de cajunkruiden. Verwarm een grote pan en fruit het bosuitje en knoflook in de boter aan. Voeg de kip toe (en ook de champignons indien gewenst) en bak deze rondom bruin. Kook ondertussen de tagliatelle volgens de verpakking in een ketel. Verminder het vuur onder de pan met het kipmengsel en voeg de slagroom, tomaten, paprika, basilicum, zout en zwarte peper toe en verwarm goed door. Als tagliatelle klaar is, water afgieten en opdienen. Kipmengsel over de tagliatelle doen en bestrooien met parmezaanse kaas. Eet smakelijk P.S.: Ik maak het kipmengsel meestal een dag van tevoren zodat de smaken goed kunnen intrekken. Op de dag zelf kook ik dan de tagliatelle, ik verwarm het kipmengsel en dien dan op (parmezaanse kaas niet vergeten!) - klaar is Kees
Hier is de Mexicaanse ovenschotel van Eylem ook favoriet! Wij schransen met z'n 4en zo'n hele ovenschaal ervan leeg. En dan zit ik echt te vol (en neem ik mezelfd voor het de volgende keer niet meer te doen...kansloze onderneming bij voorbaat ), maar het is ook zoooo lekker. Deze is inmiddels ook favoriet geworden. Mijn mixed kitchen: Zeytinya En zeker de moeite waard om eens bulgur te maken. Is echt heel erg lekker. Vandaag bij de Turkse winkel een zak gehaald. Mjammie!