Ha meiden, Het lekkere weer komt er weer aan. En ik had afgelopen week magnum mini's gekocht met de smaak crème brulee! Ooooooow wat was die lekker zeg. Normaal houd ik meer van simpele waterijsjes zoals een raketje, maar deze was niet te versmaden! Wat is jullie favoriete ijsje??
ben and jerrys, cookie dog? of een cornetto als ik er 5 per jaar eet is veel, na de 1e hap heb ik meestal spijt, ik weet dat het koud is maar als ik het eet vind ik het echt TE koud!!! meestal gaat het dus na 2 happen richting mn vriend, de magnetron of ik laat het een halfuur smelten
schepijs. Citroen . Al jaren favoriet. Uit de supermarkt. Magnum wit of almond. Krijg er spontaan zin in. Yummie
een ijsje uit de scheldestraat in amsterdam......van venetie....met de smaken malaga, citroen en aardbei ennnn slagroom...ook excat in die volgorde! serieus, ik ben 33, maar eet het al 30 jaar zo! zo zo zooooo lekker!!!! is ook nostalgie hoor, toen mijn ouders (voor de 2e x jaja je leest het goed 2e x ) gescheiden waren en ik alleen bij mijn ader woonde, reden we er regelmatig naartoe! en toen ik klein was, had mijn vader zijn ijsje al zoooo snel op, dat als we bij de auto kwamen zei hij altijd "ooops laten vallen, even nieuwe halen" en ik bleef door het achterruit ijken waar ik dat ijsje dan op straat zag liggen...krijg weer een glimlach op mn gezicht als ik eraan denk!
Ijsjes van australian...... En de citroen ijsjes uit de supermarkt met een dropstokje, jammmmmiiieee!
Schepijs citroen, verder ben ik niet zo'n ijs fan. Hoewel ik op zijn tijd ook wel van een lekkere Solero kan genieten!
Uuuh... welke niet? Haha Van de schepijs citroen. Heerlijk. Een raketje maak je me blij mee, maar vooral met een Solero. Die gele. Hmmmmm.