Een softijsje in oubliehoorntje met chocodip (echt van gesmolten chocola dan, niet van die bolletjes)....mjam!! Maar die eet ik maar een paar keer per zomer. Hier in de diepvries liggen in het zomerseizoen altijd van die hele goedkope waterijsjes die je zelf moet invriezen, die vind ik zoooo lekker....
Jaaah Solero! Twister of een perenijsje vind ik ook heel lekker. En deze, echt my guilty pleasure... Op het laatst in de zwangerschap at ik er minimaal twee per dag, hmmjaam!!
Toevallig denk ik de hele dag alleen maar aan Dropijs van de c1000.. Ik heb er zo'n zin in maar als ik een pak ga halen kan ik het niet bij 1 tje laten en ben aan de lijn B&j ijs vind ik ook erg lekker en softijs met warme chocolade en spikkels..jummie!
I love ijs Echt een specifiek ijsje heb ik niet. Voorkeur voor ijsjes met "room" vind ik lekkerder dan waterijs. Cornetto, split, magnum, solero, B&J, schepijs, softijs! Hmmm...... Het enige waterijsje wat ik echt lekker vind, dat zijn twisters.
Een ijsje bij van der Linde in de stad (Amsterdam) Maar ik ben gek op ijsjes, dus moeilijk kiezen! Twister, raketje of een festini peer. (vroeger had je altijd Speedy's, zooo lekker waren die! Frambozen smaak) Maxbon is echt mijn favofavofavo, helaas in NL niet meer te koop, gelukkig in Spanje nog wel! Snicker ijsjes vind ik ook heerlijk! Of een lekkere cornetto, mmmm.... Ik ben even naar de vriezer, hihi
Echt een favoriet heb ik niet, maar ik eet het meest waterijs. Maar ik vind ook B&J coconutterly fair superlekker en banaankaramel ijs van de ah, en italiaans schepijs. Vroeger was ik helemaal gek van winner taco's!! Mmm... Helaas worden die niet meer gemaakt.
Ik hou het meest van waterijs. Raketjes en perenijsjes zijn hier favoriet. Maar uiteraard ook Ben & Jerry's vind ik heerlijk!
In hoenderloo zit een ijsboertje die maakt zelf een soort softijs dat vind ik echt het lekkerste ijs wat er is. Ijs van co heet het mmm denk dat ik maar weer is een x langs ga haha En idd in almere haven bij mariola super ijs!
Die ola citroenballetjes/ solero shots lemon (helaas bestaan ze niet meer waren lekker fris) citroenijs van plus ook zo lekker fris (op een warme zomerdag ) ben & jerry, calippo cola, yoghurtijs bosvruchten en verder italiaans schepijs
Ik ben helemaal gek op peren waterijsjes. En de bakken pistache van de jumbo alhoewel bolletjes pistasche van de italiaan nog lekkerder zijn ...hmmmmm!!