Ik vind veel verschillende soorten lekker! Zo ben ik gek op de Magnum Almond, maar stroopwafel- of kaneelschepijs vind ik ook onweerstaanbaar. En een split... De binnenkant.... Mjammieeeee
Jaa die beluga ijsjes!! Waterijsjes zijn favoriet bij mij. Ik zag bij de Lidl ook waterijs met dropsmaak liggen. Black power of zoiets heette het iemand die deze al een heeft geproefd? Heb ze niet meegenomen maar ben wel benieuwd. Volgende keer toch maar kopen
Al het ijs is lekker! Maar mijn favorieten zijn: Haagen Dasz strawberry cheesecake Stroopwafelijs Magnum almond Yoghurtijs
Ijsjes die niet meer te krijgen zijn. Ja de namaak maar die winnen het niet van de originele. Joekels en Winner taco's
Softijs. En vroeger had je van die kleine balletjes in een knijpverpakking (waar je de laatsten onmogelijk uit kreeg, grr) in limoen-smaak, die waren ook super..
met warm weer is een raketje favoriet hier. Als we eens in de winter ijs eten dan is strawberry cheescake wel erg lekker.
ben niet zon ijsmonster maar lust alles wel hoor. nu toevallig van die kleine kuipjes met aardbeienroomijs in de vriezer liggen van het ijsboerke. zijn lekker en niet groot. en verder schepijs van een echte ijssalon is wel lekker. waterijsjes ed eet ik zelden
Ik eet haast nooit ijs, maar als ik het dan een keertje eet doe ik het gelijk goed; een magnum almond
magnum almond, eet ik nooit ivm de calorien, en anders de mc flurry. Een raketje is ook heerlijk op een hete zomerse dag.
Ben dol op vele soorten ijs! Van de waterijsjes: festini en dergelijke, twister, ijsjes met veel fruit. Van het italiaanse schepijs: hoe warmer, hoe meer fruitachtige smaken, maar ook cookie/chocolade. Vrijwel alles van B&J Ander roomijs: magnum wit+aardbei en eigenlijk alle specials (had pas tiramusu, met grote stukken koek erin), solero.