ik vind alleen ijs met smaken als stroopwafel, kaneel, caramel, en mango niet lekker en ook geen ijs met dranksmaak. yuk! verder alles prima, vooral italiaans ijs en magnum almond. yum!
oh ik krijg zin in ijs, was ik dit topic maar niet tegen gekomen B&J cookie dough, MM! Verder mac flurry M&M en in Duitsland hebben ze mac flurry DAIM! JUMMMM! Verder Italiaans schep ijs zoals kaneel, walnoten, hazelnoten en cookie. ook Arnhemse meisjes zijn lekkeeeeer! (alleen te verkrijgen in Arnhem volgens mij). ik hou totaal niet van magnum ofzo, beh.
Mijn man is ijscoman! Mijn favoriete ijsje bij hem: een grote ijscoupe met dagverse aardbeien, vanilleijs en slagroom. Verveelt nooit!
Hier het zelf gemaakte schepijs van la Bomba en op dit moment gek op de smaken cakebeslag, banitos, monchou en kinderbueno. Heerlijk nu heb ik zin in ijs
Ik hou NIET van ijsjes op een stokje, ohh ik krijg er nu al rillingen van als ik eraan denk dat ik op dat stokje bijt brbrrrrr! Dus ik hou het vaak op icecreams (mars, snickers) of softijs met gesmolten chocoloade of schepijs en dan met name yoghurtschepijs. Zo lekker. Wij gaan nu de deur uit, ff ergens een ijsje scoren.
Ben & Jerry cookie dough, al zat er de laatste twee keer geen dough in, dus die koop ik niet meer. Favoriet nu is de split!
Ik mis de maxibon die dingen waren zoooo lekker. Yoghurt ijs en Magnum Almond worden hier regelmatig gegeten in de zomer. En dan de yoghurt ijs, bij florencia, vind ik de beste van Den Haag.
Over het algemeen houd ik niet zo van ijs, maar een sundae-ijsje van de mac met warme chocoladesaus en zónder nootjes of zo'n bevroren mars gaat er altijd wel in.
Als toetje: B&J en dan die met die chocolade visjes erin. Heerlijk! Maa ook een goede dame blanche blijf ik heerlijk vinden. Verpakt ijs: magnum classis of white. (Die kleintjes van lidl zijn ook lekker en iets minder schandalig) Of als ik op de 'gezonde toer' ga, dan blij ik een raket, een solero (geel) of zo'n aardbeienwaterijsje van ... Welk merk is dat ook alweer? 'zo vol fruit, dat zuig je er echt niet uit!' Maar dan wel echt van dat merk, daar vind ik de goedkopere varianten duidelijk minder van.
Fish Food! Mjam!!!! Ook heb je in Monster bij de molen een heeeeel klein ijszaakje zitten die verkoopt ook al zulk lekker schepijs! Volgende week maar eens een ijsje halen hihi
doe mij maar gewoon een raketje, mijn dochter had vanochtend die link? ijsjes gepakt citroen is dat en de jongste liep opeens heel blij met het "stokje" van het ijsje... die is van drop dus.. tja wisten wij veel! haha
Mijn favoriete ijs is bij de La Toscana van dat schepijs met smaken en dan het liefste een beker van 5 euro
Peren waterijs Raketje Ben & Jerry Cookie Dough Schepijs (kaneel, arretjescake en monchou kersentaart van de ijssalon hier)
hier bij de ijsboer heb je sinds kort ook red bull ijs. is niet verkeerd maar word geen favoriet van mij. wel van mijn partner
Oh zo veel haha! Zeker nu ik zwanger ben! Ben nu echt verslaafd aan een softijsje vd Hema . Verder: Peer en aardbei ijsjes van Festini Mc flurry m&m Magnum almond of white Schepijs yoghurt, hazelnoot, truffel en mango B&J cookie dough